راز داشتن ناخن های زیبا و محکم چیست

راز داشتن ناخن های زیبا و محکم چیست

راز داشتن ناخن های زیبا و محکم چیست: همه خانم ها به داشتن ناخن های زیبا و سالم، علاقه مند هستند. اما اگر وقت و یا هزینه رفتن به سالن های زیبایی بزرگ را برای آرایش ناخن ندارید، می توانید سالن زیبایی کوچک خود را در خانه فراهم کنید. آرایشیک ترفند هایی را برای مراقبت روزانه از ناخن های شما پیشنهاد می دهد تا از داشتن ناخن های زیبای خود لذت ببرید.

معمولا همه ما دوست داریم ناخن هایمان را متناسب با لباسی که می پوشیم، لاک بزنیم. اما این کار به طور مداوم، صدمات زیادی را به ناخن های شما وارد می کند. پس توجه داشته باشید که استراحت مورد نیاز را به ناخن هایتان بدهید و بعد از هر دوره لاک زدن، چند روزی آن ها را در حالت طبیعی نگه دارید.

حتما بعد از هر بار شستن دست هایتان، از کرم مرطوب کننده استفاده کنید.

زیرا علاوه بر جلوگیری از خشک شدن پوست تان، ناخن های شما را قوی تر و سالم تر نگه می دارد. به طور مثال در فصل تابستان، آن ها را در مقابل کلر استخر و نور خورشید محافظت می کند و هم چنین در فصل زمستان که ناخن ها در معرض همیشگی دستکش هستند، کرم مرطوب کننده مقاومت آن ها را بیشتر می کند.

پیشنهاد می شود که کمتر از ناخن گیر استفاده کنید.

مگر اینکه بخواهید ناخن هایتان را از ته بگیرید. در غیر این صورت با بهره بردن از سوهان ناخن، آن ها را شکل دهید و کوتاه کنید. پست های مرتبط

استفاده از محافظت کننده های ناخن، بسیار تاثیر گذار است. این مواد که شامل آلوئه ورا، کلسیم و ویتامین ای است، از زرد و خشک شدن ناخن های شما جلوگیری می کند. هم چنین شفافیت و نرمی بیشتری به آن ها القا می کند.

پوست گوشه ناخن تان را نکنید.

این کار باعث عفونت می شود. کرم ها و روغن های مخصوصی برای جلوگیری از پوسته پوسته شدن کناره های

وجود دارد که می توانید از آن ها بهره ببرید.

خانم ها معمولا از ماسک های زیادی برای صورت و یا موهایشان استفاده می کنند، ولی ناخن های خود را فراموش می کنند. با ماساژ دستانتان توسط ماسک های توصیه شده، ناخن های نرم و زیبایی داشته باشید.

راز داشتن ناخن های زیبا و محکم چیست