ساده ترین ترفند آرایش چشم

آرایش چشم با این ترفندها ساده ترین کار دنیاست!

آرایش چشم: چشم مهم ترین و اصلی ترین عامل زیبایی در صورت هر فرد است. در صورتی که چشم خود را به بهترین شکل آرایش کنید زیبایی های آن اطرافیانتان را جذب کرده و آن ها را محو صورت شما می کند. روش های مختلفی برای آرایش کردن چشم وجود دارد که برخی از آن ها سخت و زمان بر هستند.

کاری که می توانید انجام دهید استفاده از ترفندهای ساده برای آرایش چشم است. همراه ما باشید تا در این مقاله بیشتر درباره ترفندهای ساده آرایش چشم صحبت کنیم.

آرایش چشم:

آشنایی با قسمت های مختلف چشم

برای این که بتوانیم بهتر و راحت تر ترفندهای مختلف آرایش چشم را با هم بررسی کنیم بهتر است که ابتدا با قسمت های مختلف تشکیل دهنده چشم آشنا شویم. اهمیت هر کدام از این بخش ها برای آرایش زیاد است؛ پس باید با آن ها آشنایی داشته باشید.

  • استخوان ابرو
    یکی از بخش های مهمی که در ناحیه چشم وجود دارد استخوان ابرو است. ابرو در این قسمت رشد کرده و هر چه آن را برجسته تر نشان دهید زیبایی چشم شما بیشتر خواهد شد. به همین دلیل پیشنهاد می شود از های لایترهایی که تناژ نزدیکی به پوست صورت شما دارند استفاده کنید.
  • چین پلک
    چین پلک در قسمت بالایی چشم قرار گرفته و زمانی که چشم های شما باز می شوند، آن هم ایجاد می شود. می توانید این قسمت از چشم را با استفاده از یک سایه تیره رنگ بپوشانید تا این قسمت عمیق تر دیده شده و چشم های شما را درشت تر نشان دهد.
  • پلک بالا
    زمانی که چشم خود را آرایش می کنید باید به پلاک بالا بیشترین اهمیت را بدهید. هنگام آرایش چشم باید رنگ های اصلی خود را روی این قسمت قرار دهید که هم در عمق چشم و هم در حالت آن تأثیر داشته باشد. می توانید در این قسمت از یک خط چشم جذاب استفاده کنید تا حالت چشمتان را اصلاح کنید.
  • خط مژه بالا
    اگر می خواهید با استفاده از یک آرایش لایت و سبک چشم خود را جذاب تر نشان داده و از حالت بی حال در بیاورید باید به خط مژه بالا توجه زیادی کنید. استفاده از ریمل، خط چشم و کمی سایه می تواند انتخاب مناسبی برای زیبا کردن این قسمت باشد.
  • گوشه چشم
    گوشه چشم از دیگر نقاط تأثیرگذار در زیبایی چشم است. باید در این نقطه از رنگ های تیره استفاده کنید که عمق و فرم چشم را اصلاح کرده و زیبایی آن را بیشتر کنید. توجه داشته باشید که برای رنگ سایه این قسمت از رنگ یکسانی که برای سایه پشت چشم استفاده کرده اید بهره ببرید.
آرایش چشم:
  • پلک پایین
    پلک پایین هم به اندازه خود در زیبایی چشم تأثیر دارد. در بسیاری از مواقع به دلیل مختلف این قسمت به رنگ تیره درآمده و زیبایی چشم را کاهش می دهد. بهتر است برای این بخش از رنگ هایی همسان با رنگ پوست خود استفاده کنید تا ظاهر آن را یکدست با پوست کرده و گودی آن را کاهش دهد.
  • خط اشک
    خط اشک قسمتی از چشم است که در راستای خط مژه پایینی چشم قرار گرفته است. با کمک این ناحیه می توانید آرایش صورت خود را زیبا و جذاب کنید. می توانید با استفاده از مداد سفید این قسمت را مخصوص آرایش چشم ریز طراحی کنید. البته استفاده از سرمه نیز می تواند برای آرایش چشم درست کاربردی باشد.
  • غده اشک
    غده اشک بخشی از قسمت های داخلی چشم است که در نزدیکی استخوان بینی قرار گرفته است. می توانید با استفاده از های لایترها در این بخش زیبایی چشمان خود را بیشتر کرده و آن را بیشتر برجسته کنید. های لایترهای روشن برای این قسمت مناسب هستند.

ترفندهای ساده برای آرایش چشم در خانه

آرایش چشم: برای این که بتوانید زیبایی چشم خود را چندین برابر کنید می توانید از ترفندهای مختلفی برای این کار بهره بگیرید. هر کدام از این ترفندها روش های مختلفی داشته و می توانند به اشکال متنوعی باعث زیبایی چشم شما شوند. بهترین ترفندهایی که می توانید برای زیبایی چشم خود از آن ها بهره بگیرید عبارتند از:

  • استفاده از براش مخصوص چشم
    مهم ترین ترفندی که باید برای آرایش چشم در نظر داشته باشید استفاده از یک براش مناسب برای چشم است. براش ابزاری فوق العاده برای آرایش کردن است. برای بخش های مختلف صورت براش های مختلفی طراحی شده که هر کدام شکل خاصی دارند و می توانند به بهترین شکل زیبایی را روی صورت ایجاد کنند. براش چشم یکی از مهم ترین براش هایی است که باید برای آرایش صورت استفاده کنید. بافتی که تارهای این براش دارند می توانند به خوبی انواع مواد آرایشی را روی چشم شما پخش کنند.
  • استفاده از پرایمر سایه چشم
    پرایمر سایه چشم یک نوع محصول آرایشی مهم و حیاتی برای چشم است. اگر می خواهید چشم خود را زیباتر و جذاب تر کنید باید از پرایمر چشم استفاده کنید. از مشکلاتی که خانم ها برای آرایش چشم خود دارند این است که پس از صرف مدت زمان زیاد و طولانی برای آرایش چشم، مواد آرایشی ریخته و باعث ازبین رفتن ظاهر جذاب چشم می شوند. اما در صورتی که از پرایمر استفاده کنید این مشکل برای شما رخ نخواهد داد. این ماده به عنوان زیرساز آرایش باعث بهبود ظاهر و عملکرد آرایش روی بخش های مختلف چشم می شود.
  • ریمل زدن
    مهم ترین ترفندی که می توانید به زیبایی چشمان شما کمک فوق العاده ای کند استفاده از ریمل است. ریمل یک محصول آرایشی است که بافت نرم و خاصی دارد. این ماده به مژه کمک می کند تا رنگ درخشان تر و مشکی تری داشته باشد.

آرایش چشم: از طرف دیگر به دلیل بافت فوق العاده ای که در این ماده وجود دارد می توانید ساختار مژه را به کمک آن صاف یا موج دارد کنید. این امر می تواند در برجستگی چشمان شما تأثیر فوق العاده ای داشته باشد. استفاده از رنگ و برند مناسب ریمل در زیبایی آن مؤثر است.

  • کمک گرفتن از خط چشم
    بعید است که تابه حال خط چشم را امتحان نکرده باشید. خط چشم مهم ترین روش آرایشی است که می تواند فرم چشمان شما را اصلاح کرده و آن را برجسته و زیبا کند. با کمک خط چشم می توانید عرض چشمان خود را بیشتر کرده و چشمانی جسور و جذاب داشته باشید.

مدل های مختلفی از خط چشم وجود دارد که مدل گربه ای معروف ترین آن ها است. برای چشم های ریز خط چشم اکلیلی و برای چشم های درشت خط چشم درشت و مات می تواند فرم چشمان شما را به بهترین شکل تبدیل کند.

  • سایه زدن به ترتیب
    سایه چشم تأثیر زیادی در زیبایی آن دارد. می توانید به کمک سایه هایی که در اطراف چشم طراحی می شوند فرم چشم را زیباتر کرده و آن را درشت تر یا ریزتر کنید. باید از رنگ های مناسبی برای سایه چشم استفاده کنید.

آرایش چشم: سازگاری این رنگ با رنگ لباس های شما و رنگ اصلی پوست بسیار مهم است. در صورتی که می خواهید از سایه های مختلفی برای زیبا کردن چشم خود کمک بگیرید باید آن ها را به ترتیب در اطراف چشم پیاده سازی کنید که رنگ هر کدام موجب به هم ریختن ظاهر قبلی نشود.

چشم عاملی مهم و اساسی در زیبایی صورت افراد است. زنان می توانند با استفاده از ترفندهای مختلف آرایشی چشم های خود را زیباتر و جذاب تر کنند. ترفندهای مختلفی برای این نوع آرایش وجود دارد که در این مقاله از سالن بیوتی این ترفندها را با هم بررسی کردیم.