انواع مدل مو مردانه

مو مردانه : چه بخواهید یک مدل موی جدید را امتحان کنید یا فقط آرایشگرتان را عوض کرده باشید، اولین قدم برای رسیدن به نتیجه خوب این است که بدانید چه می خواهید و بتوانید ایده های خود را به آرایشگرتان منتقل کنید. علاوه بر داشتن عکس های اصلی از مدل های مو، دانستن برخی از اصطلاحات و نام‌ مدل های موی مردانه به ارتباط شما با آرایشگر کمک می کند. امیدواریم این راهنما به شما در این چالش کمک کند.

در صورتی که علاقه مند به داشتن هر یک از این مدل موها هستید، جهت مشاوره و رزرو وقت با ما با تماس بگیرید.

انواع مدل موی مردانه

 مو مردانه : انتخاب یک مدل موی جذاب بیشتر از تصمیم گیری در مورد بلند یا کوتاه نگه داشتن موهایتان است. مدل‌های مختلف مو برای مردان وجود دارد که متناسب با استایل کاری، ورزشی، نظامی یا مد روز است.

برای دیدن مجموعه کامل ما از مدل های مختلف موی مردانه، ادامه این مطلب را دنبال کنید.

۱٫ آیوی لیگ: The Ivy League

مو مردانه :

مدل موی Ivy League که شکل بلندتر crew cut است، دارای موهای بلندتر در بالا و کوتاه و فیدشده در اطراف است. این مدل مو را می توان از یک طرف جدا کرد. یک نسخه مدرن و اصلاح‌شده‌تر آن شامل یک خط موی طبیعی تراشیده شده و یک قسمت کناری تراشیده شده است.

۲٫ آندرکات مردانه: Undercut

مو مردانه :

مو مردانه : آندرکات یک مدل مو است که کناره‌های کوتاه و وزوز و پشت آن از ناحیه تاج بلندتر جدا شده است. این نوع پیچیده‌تر از مدل موی آندرکات است دارای قسمت میانی در طرفین فید شده و فید کم در پشت همراه با قسمت بلندتر بالای آن است.

۳٫ مدل سزار: Caesar Cut

مو مردانه :

جزء اصلی مدل موی سزار که به نام جولیوس سزار نامگذاری شده است، یک فرینج کوتاه و مستقیم است. این اقتباس مدرن از مدل سزار دارای ناحیه تاج ژولیده و سفید شده و پوست سر جدا شده در طرفین و پشت محو می شود.

۴٫ موهاک: Mohawk

مو مردانه :

مو مردانه : موهاک که از قبیله بومیان آمریکا سرچشمه گرفت و به نام آن نامگذاری شد، بعدها به علامت تجاری زیبایی‌شناسی پانک تبدیل شد. این مدل مو دارای نواری از موهای بلندتر است که از پیشانی به سمت پایین کمر می آید و کناره‌های آن کوتاه و buzzed است. ما نسخه مدرن این مدل را دوست داریم – با جزئیات پیچیده آن، در عین حال جسورانه و سرزنده به نظر می رسد.

۵٫ مدل موی فاکس هاوک: Faux Hawk

مو مردانه :

فاکس هاوک مدلی ملایم تر و از مدل موی موهاوک است و با عرف بیشتر مطابقت دارد. در حالی که هنوز کنتراست بین دو طرف کوتاه و نوار موهای بلندتر وجود دارد، خطوط با هم ترکیب شده اند و این مدل مو را قابل استفاده تر و مدرن تر می کند.

مدل موهای نظامی

مانند شلوارهای کارگو، کت های ترنچ و ژاکت های هوانوردی که از یونیفرم های ارتشی به مد روزمره مردانه راه یافتند، مدل موی نظامی نیز سرنوشت مشابهی داشت و تبدیل به مدل مو برای بسیاری از مردان شد. شاید رمز موفقیت این نوع مدل موی مردانه ترکیبی از تطبیق پذیری، کاربردی بودن و استایل باشد.

در اینجا به انواع اصلی مدل موی نظامی اشاره می کنیم:

  • باز کات یک اصطلاح کلی کوتاهی مو است که در آن طول مو در تمام قسمت های سر یکسان است. بسته به ترجیح شما می تواند بلند تر یا کوتاه تر باشد.
  • مدل موی فید نظامی دارای موهای بلندتر در بالا و کناره های کوتاه و تیپر است که در پوست سر محو می شوند. انواع مختلفی از کوتاهی های فید شده از جمله فید کم، متوسط و زیاد وجود دارد.
  • کرو کات یکی از نمادین ترین مدل های مو الهام گرفته از ارتش است. دارای خطوط کوتاه و تمیز است: کناره ها و پشت مخروطی و طول موهای بلندتر در بالا، به ویژه در ناحیه جلوی مو است.
  • آیوی لیگ عملاً یک ورژن بلندتر و اصلاح شده تر از کرو کات است که اغلب با سبک preppy همراه است.
  • regulation cut یکی از قدیمی ترین مدل های موی نظامی است. ویژگی اصلی آن فرق بغل است.
  • آندرکات نظامی شامل کناره ها و پشت های کوتاه شده است که با بلندی بیشتر در قسمت بالا ترکیب نمی شوند
  • فلت تاپ نوعی مدل موی مردانه است که در آن قسمت بالای مو به صورت عمودی ایستاده و سطحی صاف در بالای سر ایجاد می کند. کناره ها معمولاً کوتاه هستند.

مدل موی ورزشی مردانه

ورزشکارانی مانند آندره آغاسی، دیوید بکهام و کریستیانو رونالدو همیشه از طراحان مدل مو بوده اند. پرطرفدارترین مدل‌های موی اسپرت عبارتند از: buzz cuts, crew cuts, faux hawks, top knots.

اگرچه تصمیم گیری در مورد تغییر مو و انجام تحقیقات شما می تواند دلهره آور باشد، امیدواریم این راهنما برای انواع مختلف مدل موی مردانه این کار را برای شما آسان کرده باشد.