ظرفیت ماشین لباسشویی چیست

ظرفیت ماشین لباسشویی چیست

ظرفیت ماشین لباسشویی چیست ،سال های زیادی است که از تولید ماشین های لباسشویی می گذرد و برای کاربران و لباسشویی ها سوال های زیادی در مورد ظرفیت ماشین لباسشویی و اینکه چه ظرفیت یا ماشین لباسشویی با چه کیلو گرمی برای خانواده ها مناسب است.در این مقاله ما سعی در بیان کردن ظرفیت لباسشویی ها و اینکه چه ظرفیتی برای چه خانواده هایی لازم است را بیان می کنیم.

همانطور که می دانید ماشین های لباسشویی در تمام شکل ها و اندازه های مختلف به بازر می آیند.بنابراین مهم است که لباسشویی انتخاب کنید که مناسب نیاز های خانواده باشد.
اگر شما یک لباسشویی را انتخاب کنید که برای خانواده شما خیلی کوچک باشد باید وقت و تلاش خود را صرف اجرای شسشتو در چندیدن دوره کنید و برعکس اگر یک ماشین لباسشویی با ظرفیت بزرگ انتخاب کنید به افزایش هزینه های برق و آب که از آن استفاده چندانی نمی کنید می افزاید.

ظرفیت لباسشویی در کیلو گرم چیست؟
اگر شما ماشین های شستشو را به عنوان یک دستگاه ۵ کیلو گرم یا ۷٫۵ کیلو گرم و یا ۱۰ کیلو گرم ببینید قطعا خبر از وزن دستگاه نمی دهد و به آن اشاره نمی کند.ولی نکته ای که در اینجا قابل بحث است این است که این وزن کیلو گرم اشاره به چه چیزی در لباسشویی دارد،این وزن بار شستشو لباسشویی را توصیف می کند که ماشین لباسشویی شما به راحتی و بدون استفاده از برق بیش از حد و یا مصرف بیش از حد بار لباسشویی سا لباس هایتان را تمیز کند.
به یاد داشته باشید که لباسشویی ها با ظرفیت بالا سنگین تر و بزرگ تر هستد لذا قبل از خرید حتما به ابعاد آن ها توجه کنید که در جایی که قرار است قرار بگیرد به راحتی جا شود.

آیا ظرفیت ماشین لباسشویی در کیلو گرم در لباس های مرطوب یا خشک اندازه گیری شده است؟
همانطور که می دانید قطعا خیس شدن لباس ها در سنگین تر شدن آن ها تاثیر دارد و با شستن لباس هایی مانند شلوار جین قطعا وزن آن سنگین تر می شود.
به عنوان مثال ۵ حوله مرطوب که خیس می شود ممکن است دو برابر ۵ حوله خشک وزن داشته باشد و به عنوان یک ماشین لباسشویی در زمینه لباس های خشک و خیس شدن آن ها این اندازه گیری ممکن است کمی گیج کننده باشد.
اما در اینجا یک پاسخ برای این سوال داریم: منظور از ظرفیت کیلو گرم لباسشویی برای لباس خشک است و نه لباس های خیس
بنابر این هنگامی که دستگاهی را به عنوان ماشین لباسشویی ۷ کیلو شناخته می شود را ببینید باید بدانید که این لباسشویی می توان ۷ کیلو گرم لباس خشک را بشوید و تمیز نماید که این لباس ها هنگامی که مرطوب می شوند سنگین تر خواهند شد اما جای نگرانی نیست زیرا دستگاه ساخته شده تا این وزن لباس خشک را بشوید.

چه تعداد از لباس ها هر کیلو گرم از لباس را تشکیل می دهد؟
ظرفیت ماشین لباسشویی چیست ،در حالی که ظرفیت ماشین های لباسشویی در کیلو گرم انازه گیری می شود ما همیشه نسبت به وزن لباس ها فکر نمی کنیم و اهمیتی به این موضوع نمی دهیم.
یک راه برای مشخص کردن اینکه چه اندازه لباسشویی برای خانه شما مناسب است پیدا کردن یا وزن گیری لباس معمولی شما است و جستجو برای پیدا کردن لباسشویی با ظرفیت مناسب است.شما می توانید این کار را به وزن دادن لباس جمع شده در سبد لباس ها برای شستشو در طول مدت زمنی که شما نیاز به شستن لباس هایتان می کنید انجام دهید و با خیال راحت به جستجو لباس شویی مناسب با نایز خود بگردید.
اما برای یک جایگزین سریع و ساده که مقیاس را شامل نمی شود و برای تعییت حجم لباس هایتان از دستو عمل زیر استفاده کنید:
۱ کیلو گرم شستشو=۵ پیراهن یا یک پیراهن+۱ شلوار جین یا دو حوله حمام
بنابر این با پیروی از این دستو عمل یک ماشین لباسشویی ۶ کیلو گرمی باید به راحتی ۳۰ پیراهن یا ۱۲ عدد حوله حمام را تمیز کند.
شما با استفاه از این دستور عمل می توانید لباسشویی مناسب با خانواده خود را پیدا کنید به عنوان مثال اگر در خانه شما لباس های کثیف معادل ۵۰ پیراهن باشد شما باید یک ماشین لباسشویی ۱۰ کیلو گرمی بخرید که مقدار زیاد شستشو بدون صرف هزینه زیاد و انرژی ویا تلاش دوباره برای دوره های شستشو را انجام دهد.

ظرفیت ماشین لباسشویی چیست

یک نکته در مورد چیز های بزرگ
ظرفیت ماشین لباسشویی چیست ،اقلام زیاد مانند پتو،پرده و ملحفه نیاز به به مقار زیادی شستشو مناسب دارند.ماشین لباسشویی با ظرفیت کمتر ممکن ست نه تنها اجناس بزرگ را بد پاک کند بلکه می تواند به لباسشویی صدمه وارد کند و یا سبب کشش و پاره شدن قلام داخل لباسشویی کند.
به عنوان یک راهنمایی کلی شما می خواهید لباسشویی با ظرفیت حداقل ۶ کیلو گرم یک ملحه یا پتو را بریتان بشویید و درنیجه شستشو این پتو خیس تر شده و دو برابر خود وزن پیدا می کند و قطعا در خرابی لباسشویی تاثیر بسزا دلرد.به طور کلی برای یک مجموعه پرده از کف تا سقف منزل شما باید با لباسشویی با ظرفیت ۱۰ کیلو گرم شسشتو را شروع کنید.