سریال هایی که در شهریور منتظرشان هستیم

چند ماهی از شروع سال جدید میلادی می‌گذرد و همه منتظر پخش بهترین سریال های ۲۰۲۱ از شبکه‌های گوناگون هستیم.

امسال سال پر باری در سریال سازی بود و بسیاری از سریال های محبوب اپیزودهای جدیدشان را رونمایی خواهند کرد.

بهشت امسال شهریور ماه است!

شهریور امسال باید منتطر چهار سریال محبوب باشیم مخصوصا سریال بازاز.

در ادامه مقاله با Zooziland همراه باشید.

۱- دیدن SEE

شهریور
SEE

فصل ۲ سریال SEE – سریال دیدن (SEE) یکی از عناوینی است که کار خود را در سال ۲۰۲۰ آغاز کرد و با داستانی جدید، پا به عرصه‌ی رقابت گذاشت.

ساخت این مجموعه توسط کارگردان و فیلمساز نام آشنای بریتانیایی «استیون نایت – سازنده سریال پیکی بلایندرز» به انجام رسیده و بدون شک می‌توان گفت که سریال SEE در فصل‌های خود داستانِ به مراتب گسترده‌ای خواهد داشت.

  • تاریخ پخش: ۵شهریور

۲- سرقت پول MONEY HEIST

شهریور
MONEY HEIST

طرفداران سریال اسپانیایی Money Heist اکنون ماه هاست که انتظار اعلام تاریخ دقیق انتشار فصل پنجم و پایانی این سریال بسیار پرطرفدار را می کشند، بعد از آنکه فصل چهارم با سکانسی به پایان رسید که شخصیت محبوب سریال را در معرض خطری بی سابقه به تصویر می کشید.

این سکانس پایانی فصل چهارم یکی از پرتعلیق ترین سکانس های این سریال به شمار می آید. اکنون به نظر می رسد که بر اساس برخی گزارش ها، فصل پنجم سریال Money Heist خیلی زودتر از پاییز آینده و در ماه آگوست منتشر شود.

فصل پنجم مربوط به پایان ماجرای سرقت گروه سارقان از بانک مرکزی اسپانیا بوده و باید در آن شاهد چگونگی فرار آن ها با ۹۰ تن طلا باشیم. 

به گزارش روزنامه Marca اسپانیا آمده است: «علاوه بر این، تصاویر فاش شده از فیلمبرداری ها منتشر شده که نشان می دهند تغییراتی در رهبری صورت خواهد گرفت و همه چیز حاکی از این هستند که لیسبون در ادامه فرماندهی را بر عهده خواهد داشت».

  • تاریخ پخش: ۱۲ شهریور

۳- لوسیفر LUSIFER

شهریور
LUSIFER

قبل از اینکه تولید فصل ششم سریال لوسیفر تایید شود، شایعات مختلفی راجع به حضور تام الیس در فصل جدید وجود داشت؛ اما در ادامه حضور این بازیگر در فصل ششم تایید شد. جو هندرسون و ایلدی مودروویچ نیز به‌عنوان شورانر در فصل ششم به کار خود ادامه خواهند داد.

  • تاریخ پخش: ۱۹شهریور

۴- آموزش جنسی SEX EDUCATION

SEX EDUCATION

اگر آماده هستید و منتظر فصل ۳ آموزش جنسی هستید – و چرا روی زمین اینطور نیستید؟ – قسمت سوم قسمت های زندگی اجتماعی و جنسی دانش آموزان ، والدین و معلمان در Moordale High قرار است یکی از این موارد را ادامه دهد بهترین نمایش های Netflix، و مسلماً بهترین سریال Netflix Original ، تا به امروز. متاسفم چیزهای غریبه

جذابیت آموزش جنسی که در میان مناطق زیبا و ولز واقع شده است ، در بازیگران گروه موسیقی متنوع و متنوع آن نهفته است. فرضیه اولیه اوتیس دادن مشاوره جنسی در مدرسه در ازای پول نقد در حالی که مادرش ، جیلیان اندرسون ، ژان ، مسئولیت حرفه درمانگر رابطه جنسی خود را بر عهده گرفت ، به سرعت منسوخ شد.

اکنون ما هیجان زده شده ایم که شخصیت های متمایز و متنوعی از هویت ها و جهت گیری ها را بیشتر می بینیم – بازیگری که اکنون شامل جیسون آیزاک است ، پس سلام بر او.

  • تاریخ پخش: ۲۶ شهریور

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های جنایی دنیا که طرفداران این ژانر باید تماشا کنند