فیلم‌ و سریال – معرفی ۷ سایت‌ معتبر برای دانلود زیرنویس

فیلم‌ و سریال

فیلم‌ و سریال ، بسیاری از ما برای تماشای یک فیلم و سریال با زبان اصلی ترجیح می‌دهیم از زیرنویس استفاده کنیم. زیرنویس‌ها اگرچه بهترین راه حل برای تماشای فیلم‌های خارجی نیستند، اما استفاده از آن‌ها برای بسیاری از افراد ضروری است. همچنین نیاز به زیرنویس در هنگام تماشای فیلم در محیطی پر سر و صدا یا هنگام شنیدن صدای نامفهوم اهمیت زیادی دارد.

خوشبختانه، دنیای اینترنت پر از زیرنویس فیلم‌های مورد علاقه شماست. برای استفاده از زیرنویس‌ها تنها می‌بایست به جست‌و‌جو بپردازید. سایت‌های تخصصی زیرنویس یکی از روش‌های آسان برای حل این مسئله است. امروز در دیجی رو قصد داریم بهترین وب‌سایت‌ها (و منابع دیگر) برای دانلود زیرنویس فیلم‌های روز دنیا و البته فیلم‌های قدیمی را معرفی کنیم.

بسیاری از این سایت‌ها دارای تبلیغات زیاد و گاه مزاحم هستند. لذا توصیه می‌کنیم برای راحتی، هنگام مراجعه به سایت‌های مورد نظر از مسدود کننده تبلیغات استفاده نمایید.

۱٫ English Subtitles

English Subtitles از جمله محبوب‌ترین سایت‌های دانلود زیرنویس انگلیسی است که پایگاه اطلاعاتی قوی‌ از انواع فیلم‌ها و نمایش‌های محبوب دنیا را در خود دارد. در این سایت به راحتی می‌توانید به زیرنویس‌های مربوط به فیلم‌های دهه ۶۰ نیز دسترسی داشته باشید.

فیلم‌ و سریال

از مزیت‌‌های اصلی این وب‌سایت به‌ روز بودن، برخورداری از سیستم جست‌و‌جوی قدرتمند، امن و معتبر بودن آن است. همچنین زیرنویس انگلیسی فصل‌های اخیر سریال “بازی تاج و تخت”، “دختران خوب” و حتی فیلم ایرانی “مغزهای کوچک زنگ زده” نیز در این سایت وجود دارد.

۲٫ VLC

VLC media player یک پخش کننده چندرسانه‌ای است که تقریبا تمام فرمت‌های صوتی و تصویری موجود را پخش می‌کند. یکی از قابلیت‌های محبوب این نرم افزار، توانایی در اضافه کردن زیرنویس به فیلم‌ها و فایل‌های ویدیویی است.

فیلم‌ و سریال

شما به سادگی می‌توانید در حین تماشای فیلم، مستقیما زیرنویس آن را از طریق VLC دانلود کنید. بعد از پخش شدن فیلم، بر روی گزینه View در قسمت بالا کلیک کرده و سپس VLsub را بزنید. از این طریق می‌توانید زیرنویس انگلیسی و یا فارسی فیلم را جستجو و دانلود نمایید.

۳٫ Podnapisi

Podnapisi یکی از کاربردی‌ترین سایت‌ها برای دانلود زیرنویس انگلیسی در جهان اینترنت است. شما قادر هستید با استفاده از موتور جستجوی پیشرفته، زیرنویس‌ها را با واژگان کلیدی، سال، نوع فیلم و چندین طبقه‌بندی دیگر جستجو نمایید.

فیلم‌ و سریال

در Podnapisi روزانه برای فیلم‌های جدید، زیرنویس گذاشته می‌شود. بنابراین مطمئن باشید آنچه را که می‌خواهید، در این سایت پیدا خواهید کرد.

۴٫ Subcene

Subcene از بهترین سایت‌های دانلود زیرنویس محسوب می‌شود که دارای بانک اطلاعاتی عظیمی از فیلم‌ها و نمایش‌های محبوب از سراسر جهان است. زیرنویس برای فیلم‌ها به صورت روزانه توسط کاربران و صاحبان سایت اضافه می‌شوند و به زبان‌های مختلفی از جمله فارسی در دسترس هستند.

فیلم‌ و سریال

Subscene به کاربران خود اجازه می‌دهد زیرنویس‌ها را به زبان دلخواه خود تغییر بدهند. در صورتی که افراد زیرنویس مورد نظر خود را در سایت پیدا نکردند، قابلیتی به نام request subtitle نیز برای ثبت درخواست زیرنویس وجود دارد. با استفاده از این روش، کاربران برای زیرنویس‌هایی که در پایگاه اطلاعاتی سایت وجود ندارد درخواست می دهند تا در آینده نزدیک آماده شده و در سایت قرار بگیرند.

۵٫ Subtitle Seeker

Subtitle Seeker برای دانلود زیرنویس‌ها رویکرد متفاوتی را اتخاذ کرده است. این سایت به جای تهیه زیرنویس برای همه فیلم‌ها، نتایج بیش از بیست سایت دانلود زیرنویس را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

فیلم‌ و سریال

نکته خوب در مورد Subtitle Seeker، جستجوی آسان و کاربردی است. در قسمت جستجو فقط کافی است اسم فیلم یا سریال را بنویسید تا مجموعه ای از زیرنویس‌ها را در اختیارتان قرار بدهد. در واقع، می‌توان این وب‌سایت را یک موتور جستجوی زیرنویس محسوب کرد.

۶٫ TVSubtitles.net

فیلم‌ و سریال

TVSubtitles.net یکی از در دسترس‌ترین وبسایت‌هایی است که می‌توانید برای دانلود زیرنویس فارسی و سایر زبان‌ها انتخاب کنید. در این سایت زیرنویس‌ها به دو دسته‌ فیلم و سریال تقسیم می‌شوند که جستجو را برای شما آسان می‌کند. هم‌چنین در TVSubtitles قابلیت اشتراک‌گذاری زیرنویس‌ها نیز وجود دارد.

۷٫ OpenSubtitles

فیلم‌ و سریال

OpenSubtitles از بزرگترین پایگاه‌های اطلاعاتی زیرنویس در اینترنت است. در این سایت، زیرنویس برای اکثر زبان‌ها از جمله فارسی وجود دارد. همچنین دارای موتور جستجوی عالی است که به شما امکان می‌دهد جستجوهای خود را بر اساس سال، کشور، ژانر، فصل یا قسمت فیلتر کنید. رابط کاربری فارسی هم از دیگر مزایای این وب‌سایت برای فارسی‌زبانان است.


بیشتر بخوانید:

پیام و متن‌های عاشقانه و زیبا