مدل شینیون مو جدید ۲۰۲۴؛ یک فرصت عالی برای عروس خانم ها (۱۰۰ مدل باز بسته)

مدل شینیون مو:

مدل شیـنیون جدید باز

مدل شینیون مو: دربرخی موارد مشتری موهایی صاف دارد و ازاین رو نیاز است تا زحمت بیشتری را برای حجم دهی به موها متحمل شویم.برای این کار باید دسته کوچکی از موهای زیرین را با کمک انگشت شصت و اشاره پیچ داد، سپس در جهت مخالف قرار بگیرد.آرایش مو بر روی زیبایی ظاهری تاثیر بسیار زیادی دارد. اگر موی بلند دارید می توانید انواع و اقسام مدل های شینیون مو زیبا را انتخاب کنید. معمولا آرایشگران برای حالت دادن به مو از ابزار هایی مانند دستگاه فرکننده مو، سشوار و اتوی مو استفاده می کنند. با استفاده از این وسایل مو برای شروع کار حالت گرفته و آماده برای بسته شدن و شینیون خواهد شد.

مدل شینیون مو:

مدل شیـنیون باز و بسته

مدل شینیون مو: بسیاری از بافت های متنوع ممکن است دشوار به نظر برسند اما این گونه نیست.بافت های ساده و دخترانه طرفداران بیشتری را به خود اختصاص داده است.

مدل شینیون مو:

شیـنیون باز موی کوتاه

در یک شینیون تمیز آرایشگر باید سنجاق های بکار برده شده در شینیون را به گونه ای به کار برد که ضمن اینکه موها را محکم و استوار نگه داشته است، به هیچ عنوان سنجاق ها روی موها نیز دیده نشوند.

مدل شینیون مو:

شیـنیون نیمه باز

شینیون کار باید دقت کند تا انتخاب نوع شینیون و تزیین آن حتماً با سن و شغل، قیافه و هیکل، موقعیت اجتماعی، سطح پرستیژ و منش و رفتار و در نهایت طرز لباس مشتری هم خوانی و تناسب لازم داشته باشد.

مدل شینیون مو:

شیـنیون موی کوتاه

اضافه بر استفاده از بافت در شینیون های متنوع،راهکارهای دیگری نیز برای حالت دهی به یک مدل مو وجود دارد.در یکی از این مدل ها یک دسته مو را در دست گرفته و بالای آن را گیره یا سنجاق می زنیم و به فاصله ۱۰ سانت گیره دوم را می زنیم و ادامه می دهیم. بسیاری از آرایشگر های حرفه ای از موهای مصنوعی در لا به لای مو های کوتاه استفاده می کنند تا باعث زیباتر شدن شینیون مو های کوتاه شود به همین دلیل مو های خیلی کوتاه نیز می توانند شینیون مو زیبا داشته باشد.

مدل شینیون مو: