مدل مانتوهای ترند سال ۱۴۰۳

مدل مانتوهای ترند سال ۱۴۰۳ :ممکن است شما بخواهید مانتوی خود را با توجه به موقعیت خاصی یا نوع پوشش خود انتخاب کنید، یا برای مراسم خاصی به طرح خاصی نیاز داشته باشید. در این مقاله، به بررسی انواع مدل‌ ها و طرح ‌های مانتو برای سال ۱۴۰۳ می ‌پردازیم تا شما را در انتخاب بهترین مدل برای خود یاری کنیم.

انواع مدل های مانتو مناسب برای عید نوروز

مدل مانتوهای ترند سال ۱۴۰۳ : برای تهیه مانتو شیک و زیبا برای سال جدید می توانید به بهترین مزون تهران مراجعه کنید. مزون لباس دارای انواع مانتو مناسب با هر سایز و سلیقه ای هست که باعث می شود شما دست خالی بیرون نروید. در ادامه به انواع مدل هایی که می توانید در بهترین مزون تهران به آن ها دسترسی داشته باشید می پردازیم.

مانتو کتی

مانتو کتی معمولا به صورت اورسایز دوخته می ‌شود و یک استایل شیک و زیبا برای شما ایجاد می‌ کند. داشتن یقه‌ های بزرگ انگلیسی یا یقه آرشال، از جمله ویژگی‌ های برجسته این نوع مانتوهاست. یکی از روش ‌های پوشیدن مانتو کتی به صورت رسمی، استفاده از رنگ ‌های یکسان است. به عبارت دیگر، با انتخاب تمام بخش ‌های لباس از یک رنگ، استایل مونوکروم برای خودتان تدارک می ‌بینید. این ترکیب از رنگ‌ ها به شما رسمیت می ‌بخشد.

برای داشتن یک استایل رسمی و همچنین زیبا و شیک با استفاده از مانتو کتی، می ‌توانید از شلوارهای بوت کات و پارچه ‌های استایلیش استفاده کنید. اگر به دنبال یک استایل رسمی هستید که بیش از حد جدی نباشد، مانتو کتی گزینه بسیار مناسبی است. در انتخاب مانتو کتی برای استایل رسمی، از رنگ ‌های تیره مانند مشکی استفاده کنید. اما اگر به هر دلیلی رنگ ‌های روشن را دوست دارید، می‌ توانید از رنگ ‌های نودی مانند کرم و یا نخودی استفاده کنید. همچنین، استفاده از کفش ‌های پاشنه ‌دار در کنار کیف ‌های کوچک و مجلسی و شال ‌های تک رنگ، یک ظاهر جذاب و رسمی را برای شما ایجاد می ‌کند.

مدل مانتوهای ترند سال 1403

اگر شما طرفدار استایل کلاسیک هستید، مانتو کتی یکی از بهترین انتخاب ‌ها برای ایجاد یک استایل کلاسیک و جذاب است. این نوع مانتو در کنار شلوارهای راست پارچه ‌ای و هم‌ رنگ با مانتو یا شلوارهای مام استایل و مام فیت، همراه با کفش‌ های تخت و بدون پاشنه، که معمولا با نام کفش ‌های عروسکی شناخته می‌ شوند، یک استایل کلاسیک و زیبا را برای شما به وجود می ‌آورد. استفاده از روسری‌ ها یا شال ‌های ابریشمی می‌تواند استایل کلاسیک شما با مانتو کتی را تکمیل کند.

مانتو مجلسی

مدل مانتوهای ترند سال ۱۴۰۳ :مانتو مجلسی یکی دیگر از انواع مدل های مانتو مناسب برای سال جدید است. این مدل بیشتر از پارچه های خاص مانند ساتن، کرپ و ابریشم دوخته می شود و حالت رسمی تری دارد. ایستایی این نوع مانتو ها روی بدن از اهمیت بالایی برخوردار است.

مانتوهای مجلسی نسبت به سایر مانتوهای قیمت بالاتری دارند و پیش می آید که قیمت آنها از یک لباس مجلسی هم بالاتر باشد، زیرا این مانتوها برای داشتن جلوه ‌ای خاص و متفاوت، معمولا کار دست روی آنها اجرا شده است. از جمله کارهایی مانند مروارید دوزی، گلدوزی، تکه ‌دوزی و گیپور دوزی.

مدل مانتوهای ترند سال 1403

معمولا مانتوهای مجلسی را کمتر در مغازه‌ ها و بازار پیدا می ‌کنید و بیشتر توسط مزون‌ ها به صورت سفارشی برای مشتریان دوخته می ‌شوند. نمونه‌ ای از این مانتوهای مزونی را در فرش قرمز جشنواره ‌ها یا اکران فیلم‌ های سینمایی دیده‌ ایم که به لحاظ جذابیت ظاهری و قیمت، دست کمی از یک لباس شب را نداشته ‌اند.

مانتو اسپرت

مدل مانتوهای ترند سال ۱۴۰۳ :مدل بعدی از مانتو های زنانه، مانتوی اسپرت است. خرید این نوع مانتو بیشتر توسط جوانان انجام می ‌شود و برای استایل دانشجویی یا دورهمی دوستانه انتخاب بسیار مناسبی محسوب می ‌شود. ویژگی اصلی اکثر مانتوهای اسپرت، راحتی آن ‌هاست. این مانتوها از پارچه ‌هایی دوخته می شوند که دیرتر چروک می ‌شوند، بنابراین برای پوشیدن در مدت زمان طولانی نیز گزینه مناسبی هستند. اما خرید مانتو اسپرت برای مجلس یا مهمانی های رسمی به هیچ عنوان توصیه نمی ‌شود.

مدل مانتوهای ترند سال 1403

مانتو اداری و رسمی

مدل دیگری از مانتوها، مانتو رسمی یا اداری است. این نوع از مانتوها معمولا به صورت ست با شلوار دوخته می ‌شوند و از پارچه ‌هایی ساخته می‌ شوند که خنک و راحت هستند و دیرتر چروک می‌ شوند. در خرید مانتو اداری، باید بیشتر از هر چیزی به کیفیت پارچه آن دقت کرد. این مانتوها معمولا برای مدت زمان طولانی استفاده می‌ شوند، بنابراین باید نسبت به مقاومت آن‌ ها در برابر چروکیدگی و رنگ‌ پریدگی در اثر شستشو دقت کرد.

مدل مانتوهای ترند سال 1403

نکات مهم هنگام خرید مانتو

مدل مانتوهای ترند سال ۱۴۰۳ :بیشتر خانم ها در زمان خرید مانتو تنها به طرح و رنگ آن توجه می ‌کنند، در حالی‌که این مساله برای خرید یک مانتو کاربردی کافی نیست. چه برای خرید آنلاین مانتو و چه در خرید حضوری، توجه به بعضی نکات بسیار مهم است. رعایت این نکات به شما در خریداری یک مانتو که کاملا متناسب با وضعیت بدنی شما باشد و با پوشیدن آن احساس راحتی کنید کمک می کند. مهم‌ ترین نکاتی که هنگام خرید مانتو باید به آنها دقت کنید، موارد زیر هستند.

  • سلیقه
  • رنگ پوست
  • موقعیت استفاده از مانتو
  • فصلی که در آن قرار داریم
  • مشخصات پارچه مانند کشسانی، ضخامت و…
  • فرم بدنی
  • سن مصرف‌ کننده

جمع بندی

خرید مانتو با توجه به تنوع طرح ‌ها و پارچه ‌ها، انتخاب مانتوی مناسب برای هر فصل از اهمیت بسیاری برخوردار است. در زمان خرید، توجه به مشخصات پارچه، فرم بدنی، رنگ پوست و سلیقه فرد ضروری است. همچنین، در نظر گرفتن موقعیت استفاده و فصل مانتو، تضمین‌ کننده راحتی و استایل منحصر به فرد می ‌شود. با رعایت این نکات، خرید مانتو در سال جدید می‌ تواند تجربه ‌ای لذت‌ بخش و موفق باشد.