درمان زخم پشت پا

درمان زخم پشت پا

درمان زخم پا

هیچ چیزی بیشتر از یک زخم پا نمی تواند آدم را اذیت کند 

زود خوب شدنشان ،یک اتفاق خیلی خوب است

ما با درمان خانگی برای کمک برای اینکه بتوانید زود از شرشان خلاص شوید،نکاتی را به شما آموزش میدهیم.

با ما همراه باشید.

درمان زخم پشت پا کاسه ی یخ: 

درمان زخم پشت پا : ساده ترین روش برای از بین بردن التهابات پاهای گزیده شده این است که چند قطعه یخ را درون یک تکه پارچه ی تمیز بریزید و روی قسمت ملتهب پاهایتان قرار دهید ، این کار باعث آرام شدن التهاب پاهایتان می شود و به سرعت درد پاهایتان را تسکین می بخشد.

آلوئه ورا: 

مالیدن ژل داخل گیاه آلوئه ورا به روی قسمت های ملتهب پاهایتان باعث آرام شدن التهابات می شود

همچنین استفاده ی طولانی مدت از آلوئه ورا زخم های پشت پاهایتان را بهبود می بخشد.

آسپیرین: 

تعجب نکنید ، بله آسپیرین می تواند زخم ها و التهابات پاهایتان را درمان کند شما باید چند عدد آسپیرین را با آب مخلوط کنید و به شکل خمیر روی التهابات و زخم های پاهایتان بمالید و پس از خشک شدن با آب بشویید زخم هایتان را ، این عمل را چند مرتبه تکرار کنید و نتیجه را ببینید.پست های مرتبط

روغن زیتون و بادام:

 ماساژ دادن زخم ها یا التهابات پاها با روغن زیتون و بادام باعث تسکین درد می شود .

خمیر دندان:

 خمیر دندان دارای ترکیباتی است مثل پراکسید هیدروژن که می تواند به بهبود زخم ها کمک کند بنابراین می توانید خمیر دندان را روی زخم ها بمالید و پس از ۲۰ دقیقه پاهایتان را بشویید . خمیر دندان علاوه بر بهبود زخم ها درد و التهاب را نیز به سرعت تسکین می بخشد.

عسل:

 عسل می تواند مشکلات فراوانی از پوست را حل کند بنابراین مالیدن عسل بخصوص عسل ارگانیک به روی زخم ها می تواند برای تسکین درد و التهاب کمک بزرگی باشد.

آرد برنج: 

آرد برنج را با آب مخلوط کنید و به شکل خمیر درآورید و به روی التهابات و زخم ها قرار دهید ، این خمیر مانند یک مرحم درد را تسکین داده وزخم ها را خوب می کند.

روغن نارگیل و کافور: 

مخلوط روغن نارگیل و کافور به شکل یک خمیر در میاید و به روی زخم و التهاب باعث آرام شدن التهابات و بهبود زخم ها می شود.

زردچوبه و آب: 

زردچوبه دارای خواص ضد میکروبی و ضد التهابی است وقتی آن را با آب مخلوط می کنید و به شکل خمیر در می آورید ، روی زخم و التهابات قرار دهید تا باعث آرام شدن التهابات و بهبود زخم ها شود.

ژل مرطوب کننده: 

مقداری ژل مرطوب کننده را با کمی پودر بچه مخلوط کنید و روی قسمت های ملتهب و زخم پاهایتان قرار دهید تا التهاب و درد را تسکین بخشیده و بهبود نماید.

امیدوارم این پست کابردی باشد.

نظرات و پیشنهادات خود را برایمان ارسال کنید.