بهترین مدل­های مو برای صورت­های گرد

بهترین مدل­های مو برای صورت­های گرد

بهترین مدل­های مو برای صورت­های گرد : صورت­های گرد، زیبایی خاص خود را دارند واگر با مدل موی مناسبی آراسته شوند زیبای بی­نظیر­ی پیدا می­کنند. با انتخاب یک مدل موی مناسب بر زیبایی چهره خود بیافزایید. مدل­های مو برای صورت­های گرد و پهن

انتخاب مدل مویی مناسب صورت­های گرد از اهمییت بالایی برخوردار است زیرا بعضی از مدل­های نامناسب ممکن است صورت شما را عریض یا حتی پهن­تر نشان دهد. یک اصلاح خوب می­­تواند بهترین تناسب را برای چهره شما به ارمغان بیاورد و حتی باعث شود صورت شما لاغرتر بنظر برسد.

در بدترین حالت ممکن، اصلاحی نامناسب ممکن است عاملی شود تا صورت شما چاق­تر از آنچه که هست به نظر برسد. از این راهنمایی­ها استفاده کنید تا آرایشگرتان را در اصلاحی مناسب یاری دهید.

موهای مواج و اکستنشن­ها صورت شما را لاغرتر نشان می­دهند

اگر موهای بلندی دارید، بدانید که مواج کردن و اضافه کردن اکستنشن به موها، چهره را لاغرتر نشان می­دهد. انحراف موهای مواج باعث می شود زیبایی موها بیشتر رخ­نمایی کند، بعلاوه در حال حاضر موهای مواج بسیار محبوب و پرطرفدار هستند.

اگر موهای شما به صورت طبیعی موج دار است، آنها را بشویید و به کمک حوله اندکی آنرا خشک کنید و اجازه دهید تا به صورت طبیعی خشک شود (توجه داشته باشید که نباید از لوا­زمی مانند اتوی مو و سشوار برای خشک کردن موها استفاده کنید) سپس موها را از پایین گرفته و به سمت بالا جمع کنید تا حالتی مواج به خود بگیرد و اگر فاقد موهای موجدار طبیعی هستید می­توانید از حالت دهنده­های موجود در بازار بهره یگیرید.

بخشی از مو­ها را به صورت مدل آپدو درآورید

اگر صورت گردی دارید کشیدن موها به سمت عقب یا بستن آنها در پشت سر، اشتباه بسیار بزرگی است. با این کار ظاهر خود را چند کیلو چاق­تر از آنچه که هست نشان می­دهید. افرادی که صورت گردی دارند به جای انکه تمام موها را به سمت عقب صورت و پشت سر بکشند بهتر است، دسته­ای از موها را در هر دو طرف صورت بیرون بریزند. مدل­های مو برای صورت­های گرد و پهن

طول موها،پایین­تر از چانه

اگر می­خواهید صورت گرد خود را لاغرتر نشان دهید، همواره بیاد داشته باشید که بلندی موها می­بایست تا زیر چانه باشد.اگرچه اصلاح­های باب کوتاه امروزه مد روز هستند، اما ین مدل مو برای صورت­های گرد اصلا مناسب نیست، چون گونه­ها را چاق تر نشان می­دهد.

البته می­توانید از مدل باب بلند استفاده کنید ولی می­بایست موها حدود ۲سانتیمتر از زیر چانه پایین­تر باشند. همواره اطمینان حاصل کنید اصلاحی که انجام می­دهید بلندتر و پایین­تر از چانه است.

مدل موی چتری

اگر تمایلی ندارید که پیشانی، عریان و معلوم باشد، مدل موی چتری البته اگر به درستی انجام شود می­تواند این مشکل را برطرف کند. اگربه تصاویر گرافیکی مدل­­های ضخیم و حجیم نگاهی بیاندازید در می یابید که مدل­های نازک­تر معایب صورت را بهتر پوشش می­دهند.

بهتر است همواره عکسی از آنچه که تمایل دارید برایتان انجام شود را در سالن آرایش به همراه داشته باشید تا آرایشگرتان دقیقا بداند، چه کاری برای شما بهتر است.

اگر صورت گردی دارید مغموم و ناراحت نباشید، شما تنها کسی نیستید که مجبور است موهای بلندی داشته باشد.تنها کاری که باید انجام دهید آن است این راهنمایی­ها را با آرایشگرتان در میان بگذارید. اگر همچنان تردید دارید که چه چیزی به صلاح است، توصیه می­کنیم موهای خود را با طولی متوسط اصلاح کرده و از اکستنشن ها استفاده کنید. این یک مدل محافطه­کارانه است که برای صورت های کرد در هر زمانی می­تواند مناسب واقع شود

بهترین مدل­های مو برای صورت­های گرد و پهن
بهترین مدل­های مو برای صورت­های گرد و پهن
بهترین مدل­های مو برای صورت­های گرد و پهن
بهترین مدل­های مو برای صورت­های گرد و پهن
بهترین مدل­های مو برای صورت­های گرد و پهن
بهترین مدل­های مو برای صورت­های گرد و پهن

بهترین مدل­های مو برای صورت­های گرد