چگونه زنان را عاشق خود کنیم؟

چگونه زنان را عاشق خود کنیم؟

چگونه زنان را عاشق خود کنیم؟ احتمالا بسیاری از شما کتاب معروف «مردان مریخی، زنان ونوسی» که سال‌ها پیش منتشر شد را به یاد دارید. این کتاب در آن زمان نوعی توهم در ذهن همه ایجاد کرده بود که مردان و زنان از دو سیاره‌ی متفاوت هستند و بنابراین تفاوت آنها آن‌قدر زیاد است که امید چندانی وجود ندارد بتوانند یکدیگر را درک کنند.

حتما بخوانید:

مردان از مریخ و زنان از ونوس آمده‌اند

این درست است که مردان و زنان با یکدیگر تفاوت دارند.

اما اشتباه نویسنده‌ی کتاب این بود که فقط مردان و زنان را از هم متفاوت می‌دانست. جملات او با این عبارات شروع می‌شدند: «همه‌ی مردان …» و «همه‌ی زنان …». چه کسی گفته است که همه‌ی مردان یکسان هستند؟ به همین ترتیب هیچ دو زنی هم شبیه یکدیگر نیستند. همه‌ی انسان‌ها منحصربه‌فردند و بنابراین عشق و نفرت، امیدها و رؤیاها در هریک از آنها با دیگری متفاوت است. همین تمایز سبب می‌شود انسان موجود خارق‌العاده‌ای باشد.

۹ روش برای این‌که زنان را عاشق خودتان کنید

این مطلب کاملا به آقایان ارتباط دارد. البته ممکن است با خواندن مطالب فوق کمی ناامید شده باشید .

اگر تمام زنان دنیا با یکدیگر متفاوت باشند چگونه می‌توان نوع صحبت کردن با هر کدام از آنها را به طور جداگانه یاد گرفت؟ نگران نباشید، با رعایت نکات زیر می‌توانید هر زنی را با هر نوع خصوصیت عاشق خودتان کنید.

۱. به ظاهر شخص نگاه نکنید و شخصیت درونی او را ببینید

اولین و مهم‌ترین نکته، درنظرگرفتن شخصیت فرد مقابل است.

در زندگی گذشته‌ی همه‌ی ما اتفاقات و مواردی وجود دارد که دوست نداریم آنها را به یاد بیاوریم. این گذشته ممکن است بد، دردناک یا تحقیرآمیز باشد. اما این مسائل ربطی به خودِ حقیقی ما ندارند. هر کس زیر پوست و استخوانش یک شخصیت کامل دارد و به آن افتخار می‌کند. هنگامی‌که با کسی (زن، مرد یا حتی کودک) صحبت می‌کنید، به‌دنبال آن شخصیت درونی بگردید و با او صحبت کنید.

بااین‌حال، یافتن این شخصیت درونی در همه‌ی افراد به‌سادگی امکان‌پذیر نیست.

در برخی افراد، این شخصیت زیر شخصیت‌های عجیب‌وغریب و دروغین پنهان شده است. اگر نمی‌توانید به شخصیت درونی فرد مورد نظرتان دست یابید، وقت‌تان را تلف نکنید. راه‌تان را بگیرید و بروید.


۲. اولین زمینه‌های مشترک و تفاهم از اهمیت زیادی برخوردارند

چگونه زنان را عاشق خود کنیم؟

اگر می‌خواهید خودتان کسی را پیدا کنید (و نه مادرتان!)، سعی کنید بیشتر در مکان‌های عمومی حضور پیدا کنید. تعامل با دیگران به تقویت مهارت های ارتباطی کمک می‌کند.

فرض می‌کنیم در نهایت کسی را پیدا کرده‌اید که دوست دارید با او آشنا شوید. بهتر است نحوه برخورد در اولین ملاقات را یاد بگیرید زیرا اولین برخوردهای شما بسیار مهم هستند.

بیشتر خانم‌ها به جواهرات و لباس‌های زیبا علاقه دارند و برای انتخاب آن وقت زیادی صرف می‌کنند.

بنابراین، جملات سحرآمیزی مانند «این دست‌بند چه‌قدر ظریف است و به دست‌تان می‌آید» یا «این روسری بسیار زیبا، واقعا برازنده‌ی شماست» می‌توانند تأثیر خوبی روی آنها بگذارند. خواهید دید که به‌سادگی احساس خوبی درباره‌ی شما پیدا می‌کنند.

۳. به او اجازه بدهید درباره‌ی خودش صحبت کند

چگونه زنان را عاشق خود کنیم؟

این گزینه از همه آسان‌تر است. فقط شنونده خوبی باشید و گاهی نیز پاسخ‌هایی بدهید که نشان دهد متوجه‌ی موضوع هستید.

به مثال قبل برگردیم. شما از جواهر یا روسری یا حتی ژاکت خانم تعریف کرده‌اید و مکالمه‌تان آغاز شده است. معمولا او بحث را با صحبت درباره‌ی آن جواهر یا چیزی که از آن تعریف کرده‌اید ادامه خواهد داد. مثلا می‌گوید: «مادرم این دست‌بند را برای روز تولدم به من هدیه داد.» سپس شما لبخند می‌زنید و می‌گویید: «چه مادر خوش‌سلیقه‌ای دارید!» یا چیزی شبیه به آن که می‌دانید از آن خوشش می‌آید.

حواس‌تان جمع باشد! به‌هیچ‌عنوان از خودتان صحبت نکنید و با همه‌ی قدرت‌تان در برابر این وسوسه مقاومت کنید. این گفت‌وگو به طور کامل درباره‌ی اوست و اصلا نباید از خودتان حرفی بزنید.


۴. از صحبت درباره‌ی چیزهایی که ممکن است سبب اختلاف نظر شوند اجتناب کنید

در ادامه با زوزیلند:

جملات ناب عاشقانه برای مخاطب خاص

سریع‌ترین راه ممکن برای اینکه یک خانم را از خودتان بیزار کنید،

این است که دقیقا دنباله‌ی حرفی را که می‌دانید با آن مخالف است بگیرید و سعی کنید او را متقاعد کنید که در اشتباه است.

فکر می‌کنید اگر خودتان را باهوش، عالی، قوی و در مقابل، او را کندذهن، ضعیف یا نادان جلوه دهید، تحت‌تأثیر قرار خواهد گرفت؟

خیر. کاملا برعکس، این آخرین باری است که او را می‌بینید! در نهایت فقط خودتان را سرزنش خواهید کرد. به‌جای این کار سعی کنید درباره‌ی چیزهایی صحبت کنید که هر دو درباره‌ی آن با یکدیگر توافق دارید.

به‌عنوان مثال، یکی از این مسائل سیاست است. سیاست، مذهب و مسائلی از این قبیل معمولا با اختلاف‌ عقیده همراه هستند. اصلا چه نیازی هست که درباره‌ی این موضوعات در چنین ملاقات‌هایی صحبت کنید؟


۵. به حریم شخصی‌اش احترام بگذارید

احترام به حریم شخصی دیگران و خصوصا خانم‌ها اهمیت زیادی دارد. اجازه دهید خودش تصمیم بگیرد چه حدودی را برای شما مشخص کند. اگر سعی کنید به زور وارد دنیای شخصی او شوید، پیش خودش فکر می‌کند از همین حالا به فکر نقض حریم و محدودیت‌های او هستید. از نظر او، چنین مردی در زندگی آینده، هیچ احترامی برای حریم خصوصی همسرش قائل نخواهد بود.


۶. بهداشت شخصی‌تان را رعایت کنید و بهترین لباس‌ها را بپوشید

لطفا ناراحت نشوید! شاید گفتن این موارد درست نباشد اما اهمیت بسیاری دارد. باور کنید بسیاری از مردم نمی‌دانند بوی بدی می‌دهند! دندان‌هایتان را مسواک بزنید و موهایتان را شانه کنید. اگر تازه قهوه نوشیده‌اید یا سیگار کشیده‌اید، حتما قبل از ملاقات با شخص مورد علاقه‌تان آدامس یا آب‌نبات میوه‌ای بجوید.

دندان‌هایتان را بررسی کنید که چیزی لای آنها گیر نکرده باشد! از پوشیدن لباس چروک خودداری کنید، مگر این‌که خود پارچه‌ی آن از نوع چروک باشد. کمی به کمد لباس‌تان توجه کنید. تمیز به‌نظر برسید و اگر لباس‌های جدیدتر دارید، لباس‌های نخ‌نمای قدیمی‌تان را نپوشید (باور کنید این موضوع هیچ ربطی به پولدار بودن یا نبودن ندارد! برخی اصلا به نوع لباس خود اهمیت نمی‌دهند). اگر به خودتان احترام نگذارید، هیچ‌کس به شما احترام نخواهد گذاشت. نوع پوشش شما نشان‌دهنده‌ی سطح احترامی است که برای خودتان قائل هستید.

نوع انتخاب لباس و نظافت‌تان به خود شما بستگی دارد

(بد نیست بدانید بین طرز لباس پوشیدن و نوع شخصیت آدم‌ها ارتباط‌هایی وجود دارد).

اما اینکه قدتان کوتاه است یا کمی اضافه‌وزن دارید، اصلا جای نگرانی ندارد و باید به آن بی‌اعتنا باشید. بسیاری از مردم به این چیزها اهمیت نمی‌دهند.

اما اگر این مسائل برای فرد مورد نظرتان مهم است یا آنها را نقص شما می‌داند، بگذارید برود. اصلا ارزش ندارد به‌خاطر او خودتان را به آب‌وآتش بزنید. ناراحت نباشید، بسیاری از زنان فوق‌العاده، منتظر یک اشاره از جانب شما هستند!

۷. هدایای مناسب به او بدهید

بیشتر مردم عاشق هدیه‌گرفتن هستند، اما زمان هدیه‌دادن و نوع آن باید به‌جا و مناسب باشد. به‌عنوان مثال، اگر برای اولین بار است که فرد موردنظرتان را به شام دعوت می‌کنید، می‌توانید یک شاخه گل به او هدیه کنید؛ همین کافی است، نیازی نیست به این زودی گل‌ها را همراه با شکلات در یک جعبه به شکل قلب یا چیزی شبیه به آن بگذارید.

چنین هدایایی شاید بسیار عالی و رمانتیک به‌نظر بیایند، اما در واقع احساس ناخوشایندی ایجاد می‌کنند. با این‌کار او تصور می‌کند به سرعت تحت یک تعهد قرار گرفته است و او نیز باید درصدد جبران آن برآید. با هدایای زیاد و گران‌قیمت او را مدیون خودتان نکنید. به‌جای آن، از او بخواهید خودش محل رستوران را انتخاب کند و شما فقط رزرو کنید. اگر به سینما می‌روید، انتخاب فیلم را به‌عهده‌ی او بگذارید. این احترامی که برایش قائل می‌شوید، بیشتر از هر چیز او را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.


۸. عاقلانه انتخاب کنید

به‌یاد داشته باشید قبل از هر چیز باید فرد موردنظرتان را عاقلانه انتخاب کنید.

بسیاری از افراد با دیدن زیبایی یک زن از شخصیت او غافل می‌شوند. تصور نکنید همه‌ی زنان، خوب و دوست‌داشتنی هستند و فقط مردان ممکن است سبب بدبختی زنان شوند! اگر زن شخصیت خوبی نداشته باشد، به‌راحتی می‌تواند یک مرد را بدبخت کند.

یک زن خونگرم و دوست‌داشتنی که چندان زیبا نیست،

بسیار مطلوب‌تر از یک زن بسیار زیبا با مشکلات روانی است. زیبایی سطحی، به‌مرور زمان محو می‌شود. اگر شخصیت درونی فرد را زیبا می‌بینید، بدانید که این زیبایی واقعی است. این فرد با صداقت، محبت و تعهدی که به شما دارد، همواره در کنارتان و مایه‌ی آرامش شما خواهد بود.

پیش از آنکه همه‌چیز جدی شود خوب فکر کنید.

اگر احساس می‌کنید زنی که انتخاب کرده‌اید درون زیبایی ندارد، ادامه ندهید. بروید و پشت‌سرتان را نگاه نکنید. عاقل باشید و گول ظاهر فریبنده‌ی افراد را نخورید.

۹. اگر فرد موردنظرتان علاقه‌ای به ارتباط با شما نشان نمی‌دهد، ادامه ندهید

این به‌معنای آن نیست که شما یا او مشکل دارید. گاهی دو نفر عالی و فوق‌العاده‌اند،

اما برای یکدیگر ساخته نشده‌اند. فرض کنیم شما بسیار باهوش و همه‌چیزتمام هستید، دلیلی ندارد که بتوانید هر کسی را به خودتان جذب کنید.

اگر همه‌ی نکات فوق را رعایت کرده‌اید و باز هم او تمایلی نشان نمی‌دهد، همه چیز را تمام کنید.

ناراحت نباشید، موارد دیگری وجود دارند و شما نیز اکنون یاد گرفته‌اید چگونه با یک زن ارتباط برقرار کنید. مطمئن باشید زنان زیادی وجود دارند که به شما نه نخواهند گفت! البته این را هم در نظر داشته باشید که شخصیت‌هایی وجود دارند که هرگز نباید با آنها وارد رابطه عاطفی شوید.