سلبریتی های موفق بدون تحصیلات بالا

سلبریتی های موفق بدون تحصیلات بالا

سلبریتی های موفق بدون تحصیلات بالا

سلبریتی های موفق بدون تحصیلات بالا :آیا شما نیز فکر می‌کنید که تنها، تحصیلات دانشگاهی باعث می‌شود که افراد بتوانند مشاغل خوبی داشته باشند؟ باید بگوییم که اینگونه نیست؛ حداقل درمورد برخی از سلبریتی‌های بسیار معروف.

بله، درست است که بعضی از آن‌ها مثل گابریله یونیون و جان لجند، از دانشگاه‌های معروفی مانند دانشگاه کالیفرنیا و پنسیلوانیا فارغ‎التحصیل شده‌اند، اما وقتی که شما می‌توانید به‌خوبی آواز بخوانید، بازی کنید یا کارگردانی کنید و یا مثل پرنس هری، نوه ملکه بریتانیا، از ابتدا در خانواده‌ای سلطنتی به‌دنیا آمده و بزرگ شده‌اید، دیگر چه نیازی به تحصیلات دانشگاهی احساس می‌کنید؟

جسیکا آلبا

این بازیگر زن موفق، پس از فارغ‌التحصیلی از دبیرستان کلرمونت در کالیفرنیای آمریکا، تصمیم گرفت که در کلاس‌های بازیگری کمپانی تئاتر آتلانتیک در نیویورک ثبت‌نام کند.

در سال ۲۰۰۰، وقتی جسیکا تنها ۱۹ سال داشت، جیمز کامرون، کارگردان بزرگ هالیوود، او را برای ایفای نقش «مکس گوئوارا» در سریال «فرشته تاریکی» انتخاب کرد.

نقشی که علاوه براینکه راه او به‌سمت موفقیت را باز کرد، نامزدی جایزه گلدن گلاب را نیز برای او به ارمغان آورد. جسیکا اکنون تبدیل به سلبریتی بزرگی شده و مادر چهار فرزند نیز هست. او بنیانگذار کمپانی «آنست» و عضو هیئت‌مدیره این کمپانی نیز هست که طبق ادعای مجله «فورچون»، در سال ۲۰۱۷، حدود یک میلیارد دلار ارزش داشت.

جسیکا آلبا

بیانسه

تقریبا همگی داستان بیانسه را می‌دانند. بیانسه پیش از آنکه در سال ۲۰۱۸، تبدیل به اولین زن سیاهپوستی شود که سرپرست جشنواره موسیقی کوچلا شد، از دبیرستان الیف السیک در هیوستون تگزاس فارغ‌التحصیل شد و تصمیم گرفت که تمام وقت به کار مشغول شود.

او یکی از اعضای گروه «کودک سرنوشت» بود؛ گروهی دخترانه که پیش از تک‌آهنگ‌های بیانسه، برخی آهنگ‌هایش بسیار معروف شد، ازجمله آهنگ «نامم را بگو» و «بازمانده».

بیانسه

لئوناردو دی کاپریو

دی کاپریو، بازیگر افسانه‌ای هالیوود، پس از اتمام سال اول، دبیرستان جان مارشال در لس‌آنجلس را رها کرد، اما بعد‌ها مدرک دیپلم را کسب کرد.

در سال ۱۹۹۲، رابرت دنیرو، او را برای ایفای نقش اصلی در فیلم سینمایی «زندگی این پسر» انتخاب کرد که همین امر منجر به انتخاب او برای ایفای نقش اصلی در فیلم سینمایی «چه چیزی گیلبرت گریپ را آزار می‌دهد» شد؛ فیلمی که اولین نامزدی اسکار و گلدن گلاب را برای دی کاپریو به ارمغان آورد.

لئوناردو دی کاپریو

اما استون

اما استون در آریزونا بزرگ شد و در یک دبیرستان دخترانه کاتولیک تحصیل می‌کرد. او پس از اتمام یک ترم، دبیرستان را به‌خاطر حرفه بازیگری رها کرد. به گفته «هالیوود ریپورتر»، او پاورپوینتی با عنوان «پروژه هالیوود» درست کرد و به والدینش ارائه داد تا آن‌ها را راضی کند تا به او اجازه نقل‌مکان به کالیفرنیا را بدهند.

خود او در اینباره می‌گوید: «اینکه والدینم چنین اجازه‌ای به من دادند، عجیب بود». او در ادامه گفت: «من این کار را تایید نمی‌کنم. همه باید به دبیرستان بروند و فارغ‌التحصیل شوند».

اما استون