مکانهای تفریحی خارجی

مکانهای تفریحی خارجی

مکانهای تفریحی خارجی : مكزیك و حوزه كارابیئن به خاطر داشتن مجتمع های تمام انحصاری تفریحی در جهان شهرت یافته اند، اما آنچه كه بسیاری از مردم از آن مطلع نیستند این است كه برخی از بهترین هتل های تمام انحصاری در حقیقت در ایالات متحده امریكا احداث گردیده اند.

بهترین مجتمع های تفریحی تمام انحصاری در ایالات متحده


از مجتمع های تفریحی استوایی كه بهترین نرخ های تماماً انحصاری را ارائه می دهند گرفته تا مزرعه های روستایی، هتل های ویكتوریایی و مجتمع های كوهستانی، هتل های تمام انحصاری در ایالات متحده به مانند خود این كشور، از تنوع بالایی برخوردار هستند. در اینجا با ۱۲ هتل كه پكیج های تماماً انحصاری را به گردشگران و مسافران ارائه می دهد

مکانهای تفریحی خارجی

مكزیك و حوزه كارابیئن به خاطر داشتن مجتمع های تمام انحصاری تفریحی در جهان شهرت یافته اند، اما آنچه كه بسیاری از مردم از آن مطلع نیستند این است كه برخی از بهترین هتل های تمام انحصاری در حقیقت در ایالات متحده امریكا احداث گردیده اند. بهترین مجتمع های تفریحی تمام انحصاری در ایالات متحده
از مجتمع های تفریحی استوایی كه بهترین نرخ های تماماً انحصاری را ارائه می دهند گرفته تا مزرعه های روستایی، هتل های ویكتوریایی و مجتمع های كوهستانی، هتل های تمام انحصاری در ایالات متحده به مانند خود این كشور، از تنوع بالایی برخوردار هستند.

مجتمع تفریحی ترتل بِی در اوآهو، هاوایی

این مجتمع تفریحی كه در ساحل شمالی اوآهو احداث گردیده است، بیشتر شبیه به یك رویاست تا یك مكان واقعی. این مجتمع چشم اندازی تماشایی از اقیانوس آرام و جنگل های درختان نخل دارد، با این حال هنوز هم فرصت هایی نامحدود را برای میهمانان به منظور ماجراجویی فراهم می آورد.
امكانات: امكان دیدن منظره هایی از اقیانوس از هر اتاق، استخر دارای سرسره و جكوزی و لیست بلند بالایی از انواع فعالیت های تفریحی.

مکانهای تفریحی خارجی

گراند هتل كه بر روی یك سراشیبی در جزیره ماكیناك قرار گرفته و هیچ خودرویی در محدوده آن اجازه تردد نداشته و تنها وسیله حمل و نقل عمومی كالسكه است، حقیقتاً می تواند عنوان “جواهری در كشور امریكا” را از آن خود نماید. این مجتمع كه از نظر تاریخی بسیار غنی بوده و دارای طولانی ترین ایوان در جهان می باشد، یك مكان اقامتی تماماً انحصاری بسیار دلپذیر برای مسافرت است. امكانات: اتاق هایی با دكوراسیون اختصاصی، یك استخر در فضای باز، رقص شبانه، بازی های روی چمن و چای عصرانه.

مزرعه بزرگ میهمانان ویستا ورد در كلارك، كلورادو

مکانهای تفریحی خارجی

در این مجتمع تفریحی میهمانان می توانند بدون از دست دادن زیبایی ها و امكانات مجلل غرق در یك زندگی روستایی شوند. در این مزرعه معتبر و فوق العاده، با فراهم آمدن شرایط جدا شدن مردم از روزمرگی های زندگی شهری،‌ دسترسی به تلفن، تلویزیون و یا اینترنت در اتاق میهمانان وجود ندارد.
امكانات: استخر، ناحیه ای اختصاص یافته برای استراحت با چشم اندازی پانورامیك، مركز تناسب اندام، پیست اسب سواری سرپوشیده و سالن بازی بچه ها با امكانات ورزش طناب كشی.

مجتمع تفریحی وودلاك پاینز در هالی، پنسیلوانیا

مکانهای تفریحی خارجی

مجتمع تفریحی جزیره كوچك سِینت سیمونز، جورجیا

مکانهای تفریحی خارجی

كسانی كه به دنبال زیبایی های خصوصی، آرامش بخش و طبیعی هستند، در این مجتمع تماماً انحصار احساسی به مانند حضور در خانه خود را خواهند داشت. این مجتمع بیش از ۱۱٫۰۰۰ هكتار وسعت و بیش از ۷ مایل ساحل اختصاصی دارد، با این وجود در یك برهه زمانی خاص تنها ۳۲ نفر در این مجتمع می توانند اقامت داشته باشند. خدمات اختصاصی به شیوه هایی جذاب و دلربا، این جا را به مكانی فوق العاده برای آنان كه به دنبال لذت اما با سرعتی پایین تر هستند، تبدیل نموده است.
امكانات: تهیه غذا توسط آشپز شخصی، عبور و مرور به جزیره با قایق، دو مرتبه گردش های روزانه با همراهی متخصصین علوم طبیعی.

خلیج كلاب مِد سند پایپر در بندر سِینت بوئیس، فلوریدا

این مجتمع كه به عنوان یكی از پیشگامان در حوزه مجتمع های تفریحی تماماً انحصاری در ایالات متحده و مناسب برای خانواده های علاقه مند به فعال بودن تعریف می گردد، تقریباً از هر چیز، كمی برخوردار است. كلاب مِد سند پایپر به مانند بسیاری از مجتمع های تمام انحصاری حوزه كارابیئن، این امكان را برای میهمانان فراهم می آورد كه روزها را با حضور در استخرها، انجام فعالیت ها و ورزش های آبی و صرف غذا و نوشیدنی فراوان گذرانده و از اوقات خود لذت ببرند.
امكانات: تسهیلات ورزشی همراه با مربیان حرفه ای، باشگاه كودكان، استخرهای رو باز.

مزرعه وایت استالیون در تاكسان، آریزونا

برای گذراندن تعطیلاتی كه توأم با فرهنگ غنی وسترن امریكایی باشد، این مجتمع بهترین مكان برای اقامت است. با ارائه پكیج های اقامتی تماماً انحصاری، این هتل اغلب به عنوان تركیبی از یك مزرعه شخصی و یك مجتمع تفریحی لوكس و مجلل شناخته می شود.
امكانات: استخر آب گرم و جكوزی، اتاق تفریح و سرگرمی، سالن تئاتر و سینما، باغ وحش، سرگرمی های شبانه، و یك برنامه زمانبندی شده برای فعالیت های ویژه كودكان.

مجتمع اسكای تاپ، ‌پنسیلوانیا

این مجتمع با قرار گرفتن در قلب كوهستان پوكونوس، میهمانان خود را در زمان به عقب می برد. اسكای تاپ كه در سال ۱۹۲۸ احداث گردیده است، یك مقصد لوكس می باشد كه میهمانان در آن به سرزمینی ناهموار (كوهستانی) در محیط اطراف دسترسی دارند. این مكان با ۵۵۰۰ هكتار وسعت، هیچ كمبودی در زمینه فعالیت های مختلف برای طول اقامت میهمانان خود ندارد.
امكانات: تسهیلات اسپا، فعالیت های ماجراجویانه بیرونی، تجربه های آشپزی.

هایات رگمسی گراند سایپرس در اورلاندو، فلوریدا

اورلاندو كه بیشتر به خاطر جاذبه های پارك های خاص آن، شناخته شده است، مقصدی مطلوب برای خانواده ها با سلایق متفاوت است. خانواده ها در این مجتمع تفریحی می توانند از دسترسی راحت و آسان به پارك های مورد علاقه خود لذت ببرند،‌ حال آنكه با داشتن امكاناتی لوكس و مجلل، از شلوغی ها و ازدحام های شهری نیز به دور هستند. این هتل خانواده پسند مسابقات گلف باورنكردنی را نیز برای میهمانان خود برگزار می نماید.
امكانات: اتاق های بزرگ دارای بالكن و پاسیو، ۴۵ محدوده برای ورزش گلف، ۱۲ زمین مخصوص تنیس، و وسائط حمل و نقل برای دسترسی به جاذبه های منطقه.

مزرعه شاه توت در والند، تنسی

این مزرعه معنوی با مالكیت خانوادگی در سراسر جهان از میهمانان دعوت می كند تا از اقامتی صمیمانه و لوكس در منطقه ای با پس زمینه فوق العاده از كوهستان های عظیم و مه آلود لذت ببرند. در حالیكه این مجتمع به معنای واقعی كلمه انحصاری نیست (نوشیدنی، غذا خوردن در اتاق، خرید شخصی و برخی دیگر از فعالیت ها در اینجا وجود ندارند)، اما نمی توانیم این مجتمع ۴۲۰۰ هكتاری را در لیست خود جای ندهیم. این هتل را تقریباً تمام انحصاری در نظر بگیرید.
امكانات: فعالیت های مزرعه ای، امتحان كردن انواع غذا، كالسكه سواری، فعالیت های فضای باز، تسهیلات اسپا و اتاق ها و سالن های تاریخی.

مجتمع تفریحی و اسپای میراوال آریزونا در تاكسان، آریزونا

این مجتمع با برقراری تعادلی بین چشم اندازهای دراماتیك كوهستانی و آب و هوای غنی بیابانی، درخشیده و مقصدی برتر برای تعطیلاتی سرشار از سلامتی و شادابی است. با ارائه نرخ های تماماً انحصاری و همچنین بازه ای متنوع از خدمات اصطلاحاً شادابی بخش و جوان سازی در اسپا، این مجتمع برای افراد بزرگسالی كه نیاز به زمانی برای اختصاص دادن به خود هستند، ایده آل می باشد.
امكانات: اسپای جایزه برده مجهز به خدمات تخصصی، مانند فعالیت ها و خدمات تجدید قوای بدنی، محافظت از مو، محافظت از پوست، و روش های بازیابی انرژی.

وین ویان این موریس، كانكتیكات

این هتل تفریحی كه در اواخر قرن هجدهم میلادی در منطقه ای نزدیك به مركز یك ایالت احداث گردید، كلبه های شخصی برای میهمانان مهیا نموده است. در گوشه و كنار این مجتمع تفریحی، خوشی های غیرمنتظره در انتظار شما هستند.
امكانات: دوچرخه برای هر نفر، یك استخر ۴۰ فوتی، اسپای مجلل، رستوران های اصطلاحاً از تولید به مصرف (از مزرعه به میز غذا)، و یك كلبه درختی كه میهمانان می توانند شب را در آن سپری نمایند.