منظور از فوت در یخچال فریز

منظور از فوت در یخچال فریز

منظور از فوت در یخچال فریز ،یکی از مهم‌ترین وسایل هر خانه‌ ای یخچال فریزر‌ها هستن که علاوه بر حفظ مواد غذایی، به زیبایی آشپزخانه هم کمک می‌کنند. وقتی برای خرید یخچال فریزر به بازار میرین، حتما عواملی چون ظرفیت مورد نیاز و هزینه ای رو که می تونید بپردازین، در نظر بگیرین. ظرفیت یخچال به عادات خرید و نوع تغذیه شما هم بستگی داره. اگر بیشتر سبزیجات مصرف می کنید، یخچال بزرگتری بخرید. چنانچه هفته ای یک بار به خرید می روید نیز ظرفیت رو کمی بیشتر در نظر بگیرین . یه چیز دیگه که در مورد یخچال وجود داره و فروشنگان موقع خرید اون رو به شما میگن فوت یخچاله که احتمال داره بیشتر مردم معنی اون رو ندونن و وقتی که فروشنده میگه یک مدل خاص از یخچال ۱۲ فوته شما متوجه نشین یعنی چی و اون رو برای چی به کار میبرن .

اندازه یخچال فریزر

منظور از فوت در یخچال فریز ،اندازه یخچال فریزر نقش بسیار مهمی در خرید شما داره و شما برای یک خرید خوب حتما نیاز دارین که نحوه محاسبه اون رو بدونید تا بدونید که چه اندازه یخچالی برای شما لازمه و چه اندازه ای بخرین .

برای محاسبه اندازه یک یخچال از واحد فوت مکعب استفاده میشه . هر فوت مکعب یا Cubic Foot یعنی  28.316 لیتر . هر لیتر Litr فضایی به اندازه یک مکعب ۱۰ در ۱۰ در ۱۰۰ رو اشغال میکنه . بنابراین :

۱ لیتر = یک مکعب ۱۰ * 10 * 10

1 فوت مکعب = ۲۸٫۳۱۶۸ لیتر

۱ فوت مکعب تقریبا برابر است با ۲۸ تا مکعب ۱۰ * 10 * 10

بنابراین یه یخچال  Foot 12 فضایی به اندازه ۳۳۶ مکعب ۱۰ در ۱۰ در ۱۰ رو اشغال میکنه ( ۲۸ ضرب در ۱۲ ) .

باید دقت کرد که در انتخاب اندازه ی یخچال علاوه بر ابعاد محیط و توانایی اقتصادی خانواده باید به سبک زندگی خانواده نیز به طور جدی دقت کرد.