معرفی ۵ تا از بهترین از کتاب‌های انگیزشی دنیا

زندگی بالا و پایین زیاد دارد. بیاد بپذریم در مسیر رسیدن به اهداف خود گاهی با موانع چالش برنگیزی رو‌به‌رو میشویم. اینجاست که دسترسی به منابع الهام بخش اهمیت پیدا میکند. کتاب های انگیزشی یکی از این منابع موثرند. انگیزه که باشد گویی هر کاری شدنی است. بنابراین در این مقاله ۵ تا از بهترین کتاب‌های انگیزشی دنیا را بهتان معرفی میکنیم.

این کتاب ها شما را تشویق میکند نقاط قوت و ضعف خود را بشناسید و روشی برای تغیر خود پیدا کنید و سپس قدم در مسیرهای پیش بینی ناپذیر بگذارید. خود‌آگاهی نقش مهمی در موفقیت دارد و این کتاب ها به شما در درک این موضوع و شناسایی عامل انگیزشتان کمک میکند. با ما همراه باشید.

۱- باهوش‌تر، سریع‌تر، بهتر؛ چارلز دوهیگ

کتاب‌های انگیزشی

این کتاب هشت مفهوم بهره‌وری را معرفی میکند که باعث میشود شرکت ها و افراد به دستاوردهایی بیشتر و بهتر از دیگران برسند. کتاب تفاوت میان دیدگاه برخی از موفق‌ترین اشخاص دنیا را با کسانی که موفقیت های کمتر دارند،‌ توضیح میدهد.

این هشت مفهوم نشان میدهند چطور انسان معمولی میتواند زندگی روزمره‌اش را بهبود بخشد. به عبارتی این کتاب کمک میکند یاد بگیریم چطور موفق شویم و چطور در زندگی روزمره‌مان بهره‌ور باشیم نه شلوغ و پرکار.

۲- چهار میثاق؛ دون میگوئل روئیز

کتاب‌های انگیزشی

در کتاب چهار میثاق نویسنده باورهای محدود کننده ای را آشکار میکند که مانع لذت بردن از زندگی و باعث رنج بیهوده میشود. کتاب راهنمایی‌هایش را در قالب رفتارهایی قابل اجرا ارائه میکند.

کتاب ما را تشویق میکند که درباره خودمان بی‌اندیشیم و زندگی روزمره‌مان را بهتر کنیم. همین ها کافی است برای فروش ۶ میلیون نسخه ای کتاب در آمریکا و برای بیش از هشت سال قرار گرفتن در فهرست نیویورک‌تایمز.

۳- سرسختی؛ آنجلا داکورث

کتاب‌های انگیزشی

روان‌شناس آنجلا داکورث، در این کتاب میگوید موفقیت تا اندازه زیادی به میزان سر سختی آدم ها بستگی دارد. سرسختی ترکیبی است از اشتیاق و پایداری. کتاب توصیه میکند که هرگز قدرت پایداری و تلاش دراز مدت در مسیر هدف را فراموش نکنیم؛ به ویژه وقتی مشتاق دستیابی به آن هستیم.

داکورث ما را متوجه افکاری میکند که هنگام شکست به ذهنمان هجوم میآورند. او راه های مقابله با این افکار را نشانمان میدهد. اگر به تاثیر استقامت و توانایی ادامه راه در زمان دشوار باور دارید، این کتاب را از دست ندهید.

۴- قدرت مثبت اندیشی؛ نورمن وینسنت پیل

کتاب‌های انگیزشی
کتاب‌های انگیزشی : قدرت مثبت اندیشی

این کتاب در سراسر دنیا بیش از ۵ میلیون نسخه فروش داشته است. کتاب به آدم های بسیاری کمک کرده است؛ آدمهایی که با پذیرش پیام نورمن پیل درباره باور و الهام،‌ به زندگی رضایت بخش تری دست یافته‌اند. قدرت مثبت اندیشی تاکید میکند که با باور به خودمان همراه با انگیزه و قاطعیت میتوانم با قدرت، اختیار و پایداری در مسیر دستیابی به اهدافمان پیش برویم.

۵- بزرگترین فروشنده در جهان؛ اوگ مندینو

مندینو در این کتاب فقط درباره فروش حرف نمیزند. بلکه ما را تشویق میکند که با باور به خودمان و توانایی‌هایمان در در یاری رساندن به دیگران، زندگی بهتری داشته باشیم. کتاب برای هر فروشنده‌ای سودمند است. همه ما به نوعی به دنبال فروش چیزی به یگران هستیم؛ پس این کتاب برای همه مفید است. مندینو توصیه میکند که هر روز طوری زندگی که گویی آخرین روز زندگی‌مان است. امروز و این ساعت ههه سرمایه ماست.

امیداواریم با خواندن این کتاب‌های انگیزشی در مسیری درست قرار بگیرید.


بیشتر بخوانید:

عکس های عاشقانه همراه با متن