فیلم خارجی چی ببینیم؟ معرفی ۳۰ فیلم خارجی جدید و دیدنی

خارجی

تعداد فیلم سینمایی خارجی زیاد است اما هر فیلم جدیدی ارزش دیدن ندارد! از بین فیلم های سینمایی جدید که پخش می‌شوند، برخی فیلم‌ها واقعاً دیدنی هستند و نباید از دستشان داد. برای آشنایی با این فیلم‌های سینمایی در ادامه با زوم لایف همراه باشید.

لیست فیلم های جدید خارجی

فیلم‌های معرفی شده خط داستانی خوبی دارند و در ژانرهای مختلفی هستند. قبل از اینکه فیلم‌ها را به لیست دانلود خودتان اضافه کنید، می‌توانید تریلر آنها را ببینید و بعد به سراغ دانلود فیلم بروید.

برای آشنایی با فیلم های خارجی جدید و دیدنی در ادامه با ما همراه باشید.

خارجی

۳۰٫ فیلم Judas and the Black Messiah 2021 (یهودا و مسیحای سیاه)

داستان فیلم یهودا و مسیحای سیاه به چگونگی نفوذ FBI به حزب پلنگ سیاه با جاسوسی از رهبر آن‌ها فرد همپتون می‌پردازد.

خارجی

۲۹٫ فیلم Palmer 2021 (پالمر)

در این فیلم جاستین تیمبرلیک به عنوان یک ستاره سابق فوتبال دانشگاه که پس از اتهاماتی که به وی وارد می‌شود محکوم شناخته شده و سالها دربند می‌ماند سپس از زندان رها شده و فوتبال بازی می‌کند و سپس به مربیگری در باشگاه می‌پردازد.

خارجی

۲۸٫ فیلم The Little Things 2021 (چیزهای کوچک)

اتفاقات فیلم The Little Things در شهر کرن کانتی در کالیفرنیا جریان دارد که یک آتش‌سوزی در آن رخ داده است. این فیلم قرار است داستان یک کلانتر به‌نام دک با بازی واشینگتن و یک کارآگاه LASD به‌نام بکستر با بازی ملک را دنبال کند که به دنبال یافتن و دستگیری یک قاتل سریالی بسیار باهوش و حقه‌باز در کرن کانتی هستند.

خارجی

۲۷٫ فیلم News of the World 2020 (اخبار جهان)

داستان این فیلم درباره یک سروان جنگ‌های داخلی امریکاست که بعد از جنگ برای کسب درآمد به خواندن اخبار روزنامه‌ها برای اهالی شهرهای مختلف می‌پردازد که در یکی از سفرهایش به دختری یتیم برمی‌خورد و سعی می‌کند او را نزد بستگانش ببرد.

خارجی

۲۶٫ فیلم Wonder Woman 1984 (زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴)

در سال ۱۹۸۴ و در طول جنگ سرد، پرنسس دایانا/ زن شگفت‌انگیز با دو دشمن قدرتمند روبه‌رو می‌شود: باربارا ان مینروا یا چیتا و مکسول لرد. از طرفی نیز عشقش استیو ترور برای کمک به او برمی گردد. استیو یا همان عشق دایانا با استفاده از سنگ آرزوها بر می‌گردد، اما استفاده از این سنگ هزینه‌ای دربردارد؛ که مهم‌ترین دارایی فرد را از او می‌گیرد. وقتی دایانا آرزوی بازگشت استیو را می‌کند، قدرت‌هایش را از دست می‌دهد و مجبور می‌شود، آرزوی خود را پس بگیرد تا دنیا را نجات دهد.

خارجی

۲۵٫ فیلم Ma Rainey’s Black Bottom 2020 (بلک باتم ما رینی)

فیلم بلک باتم ما رینی به تهیه کنندگی دنزل واشنگتن است و در آن تاد بلک و دنی ولف، در این فیلم ویولا دیویس و چادویک بوزمن بازی می‌کنند. شیکاگو سال هزار و نهصد و بیست و هفت، یک جلسه ضبط. انیسون که درگیر ما رِینی است، بازیگری بلند پرواز و پر آوازه که مدیریت رنگ از دست داده او تصمیم به کنترل مادر آو بلوز غیرقابل کنترل را دارد.

خارجی

۲۴٫ فیلم Soul 2020 (روح)

داستان فیلم پویانمایی روح، دربارهٔ جو گاردنر، آموزگار نوازندگی یک گروه موسیقی در دبیرستان است. جو که همیشه سودای اجرای موسیقی جاز بر صحنه را در سر می‌پرورانده، با تحت تأثیر قرار دادن دیگر موسیقی‌دانان جاز، در یک تمرین آزاد در هالف نوت کلاب، این فرصت نصیبش می‌شود و خود را برای دست یافتن به آرزوهایش آماده می‌کند. اما در ادامه حادثه‌ای باعث می‌شود که روح گاردنر از بدنش جدا شود و به سمینار «خود» منتقل شود.

خارجی

۲۳٫ فیلم The Trial of the Chicago 7 (دادگاه شیکاگو هفت)

در سال ۱۹۶۸ ریچارد شولتز دستیار دادستان کل (جوزف گوردون لویت) علیه هفت نفر به اتهام شورش و دعوت به آشوب در دادگاه شیکاگو کیفر خواست صادر می‌کند. در طرف دیگر ویلیام کانستلر (مارک رایلنس) و لئونارد واینگلاس (بن شنکمن) وکالت متهمین را بر عهده می‌گیرند. دادگاه به ریاست جولیس هافمن (فرانک لانگلا) تشکیل می شود و …

خارجی

۲۲٫ فیلم Mangrove 2020 (مانگرو)

مانگرو Mangrove ماجرای مانگرو ۹ معترض سیاه‌پوست در تابستان سال ۱۹۷۰ را روایت می‌کند که در ناتینگ هیل با پلیس درگیر و راهی دادگاه شد.

خارجی

۲۱٫ فیلم Lovers Rock 2020 (لاورز راک)

فیلم درغرب لندن در حدود سال ۱۹۸۰، در یک میهمانی‌ خانگی اتفاق می‌افتد. این فیلم انرژی این شب و ایجاد روابطی محکم با پس زمینه خشونت را به تصویر می‌کشد. همچنین معنای یافتن آرامش و همبستگی در دنیای بزرگ و خشن را نشان می‌دهد.

خارجی

۲۰٫ فیلم On the Rocks 2020 (روی صخره‌ها)

داستان فیلم در مورد یک مادر جوان به نام لارا است که همراه با پدر خود که شخصیتی خاص و جالب دارد یک ماجراجویی جذاب را در شهر نیویورک آغاز کرده است. باید اذعان داشت که این فیلم تصویری به‌شدت جذاب و باشکوه از زنی ارائه می‌دهد که سعی دارد هویت خود را به عنوان یک دختر، همسر و مادر در خیابان‌های نیویورک پیدا کند.

خارجی

۱۹٫ فیلم Another Round 2020 (یک دور دیگر)

مارتین مرد میانسالی است که در مدرسه‌ای در کپنهاگ به تدریس تاریخ مشغول است و احساس می‌کند زندگیش یکنواخت و خسته‌کننده شده است، دانش‌آموزانش به کلاس او اهمیتی نمی‌دهند و روابط زناشویی او نیز ضعیف و سرد شده است. مارتین روابط صمیمی با سه تن از همکارانش تامی، پیتر و نیکلای دارد. در جشن تولد چهل سالگی نیکلای بحثی در خصوص فرضیه فین اسکاردرود روانپزشک نروژی مطرح می‌شود.

خارجی

۱۸٫ فیلم Nomadland 2020 (عشایر)

فرن زنی اهل شهری در نوادا است که زمانی اوضاع خوبی داشته، اما بعد از بسته شدن معدن‌های گچ کنگلومرا اوضاعش عوض می‌شود و شیوه‌ی زندگی‌اش هم شکل دیگری به خود می‌گیرد.

خارجی

۱۷٫ فیلم One Night in Miami 2020 (یک شب در میامی)

داستان یک شب باور نکردنی در ۲۵ ام فوریه ۱۹۶۴ در میامی را روایت می‌کند که چهار چهره تاریخی سیاه‌پوستان شامل محمد علی کلی، جیم براون، مالکوم ایکس و سم کوک در آن حضور دارند.

خارجی

۱۶٫ فیلم I’m Thinking of Ending Things 2020 (من به پایان دادن به اوضاع فکر می‌کنم)

داستان فیلم درباره‌ی لوسی و جیک است که ۲۰ و خورده‌ای سال سن دارند به تازگی با یکدیگر آشنا شده‌اند. آنها در یک هوای برفی، به سمت روستایی خارج از شهر می‌روند تا والدین جیک را ملاقات کنند.

خارجی

۱۵٫ فیلم Tenet 2020 (انگاشته)

دو جاسوس بین‌المللی حرفه‌ای برای جلوگیری از وقوع جنگ جهانی سوم، درگیر ماجرا و توطئه‌ای پیچیده می‌شوند؛ از جمله یک فناوری بی‌مانند که امکان وارونگی زمان را به بشر داده است.

خارجی

۱۴٫ فیلم She Dies Tomorrow 2020 (او فردا می‌میرد)

او فردا می‌میرد، نام فیلمی کمدی و مهیج محصول سال ۲۰۲۰ به کارگردانی امی سیمتز می‌باشد. داستان این فیلم درباره‌ی زنی به نام امی است که گمان می کند فردا قرار است بمیرد.

خارجی

۱۳٫ فیلم The Old Guard 2020 (نگهبانانی از دیرباز)

یک گروه ۴نفره از جنگجویان ورزیده و نامیرا، سده‌ها برای محافظت از مردم رنج دیده در دنیا مبارزه کرده‌اند. یک تبهکار با فریب یک مامور سابق آژانس اطلاعات مرکزی (سیا) از کمک او برای یافتن این جنگجویان بهره می‌گیرد تا به سر جاودانگی آنان پی ببرد. در همین حین، نیل با بازی کیکی لین، به عنوان جنگجویی تازه به گروه اندی می‌پیوندد. تقابل جنگجویان و افراد تبهکار و سودجو داستان را پیش می‌برد.

خارجی

۱۲٫ فیلم Da 5 Bloods 2020 (5 هم خون)

این فیلم داستان چهار آفریقایی-آمریکاییتبار بازنشسته از جنگ را روایت می‌کند که برای یافتن باقی مانده رهبر تیم خود و همچنین گنجینه‌ای که به کمک او مخفی کرده بودند به ویتنام بازمی‌گردند.

خارجی

۱۱٫ فیلم The Half of It 2020 (نیمی از آن)

فیلم نیمی از آن (The Half of It) درباره زندگی یک دانش آموز خجالیت درونگرا چینی-آمریکایی که ساکن منطقه شمال غربی پسیفیک است. او تصمیم می‌گیرد که نامه عاشقانه‌ای برای دوستش بنویسد و…

خارجی

۱۰٫ فیلم Finding ‘Ohana 2021 (یافتن اوهانا)

تابستانی در روستای اوآهو برای دو خواهر و برادر بزرگ شده بروکلین یک چرخش هیجان‌انگیز به خود می‌گیرد، وقتی ژورنالی با اشاره به گنجی گمشده مدت طولانی آنها را در یک ماجراجویی حماسی با دوستان جدید قرار می‌دهد و آنها را به ارتباط دوباره با میراث هاوایی خود سوق می‌دهد.

خارجی

۹٫ فیلم Promising Young Woman 2020 (زن جوان نویددهنده)

یک زن جوان، دچار آسیب‌های روانی از یک رویداد غم انگیز در گذشته‌اش، به دنبال انتقام از مردانی است که از مسیر او عبور می‌کنند.

خارجی

۸٫ فیلم Below Zero 2021 (زیر صفر)

فیلم زیر صفر، درباره‌ی یک ماشین حمل و نقل زندانیان است که در جاده‌ای متروکه مورد حمله وحشیانه عده‌ای قرار می‌گیرد. در این میان مارتین، پلیسی که رانندگی ماشین را برعهده دارد، زنده مانده و تلاش می‌کند موقعیت خود را حفظ کند.

خارجی

۷٫ فیلم Dara of Jasenovac 2020 (دارا از جیسنوک)

فیلم دارا از جیسنوک درباره‌ی دختری ۱۰ ساله است که با خانواده‌اش هنگام اعزام به اردوگاه کار اجباری در کرواسی با وحشت هولوکاست رو در رو می‌شوند. او به زودی باید شجاعت خود را برای محافظت از خود و برادر نوزادش احضار کند در حالی که طرحی را برای فرار از سیستم طراحی کرده است.

خارجی

۶٫ فیلم Bliss 2021 (سعادت)

داستان این فیلم درباره‌ی مردی به‌نام گریگ می‌باشد که بعد از این که از همسرش طلاق می‌گرد از کارش نیز اخراج می‌شود. او خیلی زود با زنی مرموز به‌نام ایزابل آشنا می‌شود که در خیاان زندگی می‌کند و طولی نمی‌کشد که متقاعد می‌شود که دنیای آلوده و شکسته اطراف آن‌ها یک شبیه سازی رایانه‌ای است و…

خارجی

۵٫ فیلم Malcolm & Marie 2021 (الکوم و ماری)

داستان این فیلم روی رابطه و زندگی مشترک یک کارگردان و معشوقه‌اش متمرکز است که از مراسم افتتاحیه اکران ساخته جدید وی به خانه بازگشته‌اند و در انتظار انتشار نظرات هستند که…

خارجی

۴٫ فیلم The White Tiger 2021 (ببر سفید)

فیلم ببر سفید ماجراجویی و داستان حماسی یک راننده فقیر اهل کشور هند را به تصویر می‌کشد که می‌بایست از حیله‌ و روش‌های مختلفی به منظور رهایی از اربابان پولدارش استفاده کند و…

خارجی

۳٫ فیلم The Vanished 2020 (ناپدید شده)

این فیلم درباره زن و شوهری است که به دنبال دختر مفقودشان هستند که در یک سفر خانوادگی ناپدید شده است و هنگامی که پلیس هیچ نتیجه‌ای نمی‌گیرد…

خارجی

۲٫ فیلم Pieces of a Woman 2020 (تکه‌های یک زن)

ارتا و شان، زوجی جوان هستند که در آستانه پدر و مادر شدن قرار دارند، اما سهل‌انگاری پرستار باعث می‌شود فرزندشان را هنگام زایمان از دست بدهند. مارتا با داغ از دست دادن فرزندش یک سفر احساسی را آغاز می‌کند. از طرف دیگر پرستار پس از این اتفاق به سهل‌انگاری در زایمان در خانه متهم می‌شود و زندگی‌اش از هم می‌پاشد.

خارجی

۱٫ فیلم Penguin Bloom 2020 (پنگوئن بلوم)

این فیلم که براساس داستانی واقعی ساخته شده است روایتگر داستان مادری جوان به نام سم بلوم (نائومی واتس) است که یک حادثه منجر به فلج شدنش می‌شود. زمانی که شوهر (اندرو لینکلن)، مادر (جکی ویور) و سه پسر بچه‌اش در حال تقلا برای وفق پیدا کردن با شرایط جدیدشان هستند، یک پرنده صدمه دیده وارد زندگیشان می‌شود و ورود این پرنده در نهایت تغییری عمیق در زندگی خانواده بلوم ایجاد می‌کند.


بیشتر بخوانید:

معرفی چهار فیلم برجسته در مورد شبکه‌های اجتماعی