فاکتورهایی که باید در انتخاب جراح زیبایی بینی در نظر بگیریم

۵ جراحی زیبایی برتر انجام شده در سال ۲۰۲۰ عبارتند از: جراح زیبایی بینی ، پلک، لیفت صورت، لیپوساکشن و بزرگ کردن سینه.

با این وجود، با در نظر داشتن گزینه های بسیاری که برای جراحان وجود دارد، شاید در جستجوی خود با سردرگمی مواجه شوید. می خواهیم جستجوی شما را کمی ساده تر کنیم و این مسئله دلیل ما برای نوشتن این مقاله بود.

جراحان زیبایی بینی بسیاری در سراسر ایران و به خصوص در اصفهان حضور دارند. هر یک از این جراحان می توانند عمل جراحی زیبایی بینی را انجام دهند، اما نتایج می تواند در میان جراحان مختلف بسیار متفاوت باشد. در نهایت تصمیم به انجام جراحی زیبایی بینی دارای اهمیت زیادی است و نیاز به جدیت و تحقیق بسیاری دارد و در این راستا پیدا کردن یک جراح بینی قابل اعتماد، مجرب و حرفه ای یک ضرورت به شمار می رود.

چطور یک جراح زیبایی بینی پیدا کنیم؟

جستجوی آنلاین می تواند نقطه شروع بسیار خوبی برای یافتن یک جراح بینی عالی باشد. این جستجو می تواند تنها چند ثانیه وقتتان را بگیرد و نتیجه آن، تارنماها و اطلاعات ارتباطی جراحان زیبایی بینی بسیاری خواهد بود که در نزدیکی محل زندگی شما حضور دارند. در کنار جستجوهای آنلاین، بررسی نظراتی که درباره هر یک از جراحان زیبایی بینی ارائه شده می‌تواند کمک شایانی به شما باشد. این نظرات می‌تواند رضایت افرادی که تحت عمل جراحی زیبایی بینی توسط جراح بخصوصی قرار گرفته‌اند را نشان دهد.

هفت فاکتور که در انتخاب جراح زیبایی بینی باید در نظر گرفت.

صلاحیت و توانایی جراح زیبایی

جراح زیبایی بینی

اولین چیزی که در انتخاب هر متخصص پزشکی باید در نظر بگیریدT صلاحیت و تواناییهای متخصص است. جراح زیبایی باید دارای مدرک تحصیلی معتبر از مراکز آموزش پزشکی شناخته شده باشد؛ تمامی جراحان زیبایی باید بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه پزشکی تحت آموزش به عنوان رزیدنت جراحی به مدت ۳ سال قرار بگیرند. آن ها به منظور دریافت مدرک تخصص کامل، باید به مدت سه سال دیگر تحت آموزش تخصصی جراحی زیبایی قرار بگیرند. وقتی جراح بینی، دوره رزیدنتی و فلوشیب خود را به اتمام رساند، باید مدرک بورد تخصصی خود را نیز دریافت کند. این مسیری است که کیفیت یک جراح زیبایی بینی را مشخص میکند.

جراحی که دارای بورد تخصصی باشد، هزینه جراحی بینی بالاتری به همراه خواهد داشت با این حال مزایا و تجربیات این جراح دستیابی به نتایج دلخواه و حداقل کردن مشکلات احتمالی ناشی از جراحی را به دنبال دارد.

سوابق قضایی

قطعاً نمی خواهید که جراح زیبایی بینی که در رویاهایتان مد نظر داشتید، کسی باشد که سابقه کلاهبرداری از بیماران داشته باشد. همین موضوع باعث می شود تا لازم باشد که قبل از تصمیم گیری نهایی، سوابق قضایی و سوء معالجه های جراح را مورد بررسی قرار دهید. سوء معالجه در واقع به زمانی گفته می شود که جراح یا هر پزشک دیگری در طول انجام فعالیت های حرفه ای خود با غفلت و اهمال عمل می کند. برای مثال دستور به انجام جراحی زیبایی غیرضروری و یا بروز خطا در طول فرایندهای معمول پزشکی را می‌توان به عنوان سوء معالجه در نظر گرفت.

عکس های قبل و بعد

جراح زیبایی بینی

تصاویر قبل و بعد از جراحی زیبایی بینی، به بیماران دیدی از توانایی جراحی جراح زیبایی بینی برای دستیابی به نتایج بهینه درمان را می‌دهد. این تصاویر نشان دهنده قدرت جراح در انجام جراحی بینی، به منظور تغییر اندازه و شکل بینی بیماران و بهبود ظاهر صورت آنها خواهد بود. همچنین بعد دیگری که از این تصاویر به دست می آید، توانایی جراح در کمک به بیمار برای رسیدن به بینی متناسب با چشمان، گونه ها و دیگر اجزای صورت است.

ارتباط شفاف

بهترین جراح زیبایی قبل از انجام جراحی زیبایی بینی با بیمارش ملاقات خواهد داشت. او به دقت به خواسته بیماران از جراحی زیبایی بینی گوش خواهد کرد و به نگرانی های آنها در رابطه با درمان پاسخ خواهد داد؛ در این فرایند جراح از اهداف بیمار از انجام جراحی زیبایی بینی مطلع خواهد شد. بعلاوه جراح زیبایی بینی باید سوالاتی در رابطه با سوابق پزشکی بیمار از او بپرسد و درباره گزینه های مختلفی که می تواند به بیمار در دستیابی به نتایج دلخواهش کمک کند، با او صحبت کند.

مورد دیگری که در این جلسه ملاقات مطرح می شود، ابعاد مختلف جراحی زیبایی بینی است تا بیماران بتوانند انتظارات واقع گرایانه ای از مراقبت های بعد از عمل، دوره ریکاوری و خطرات احتمالی داشته باشند. خلاصه کلام آن است که اگر جراح زیبایی بینی نتواند اطمینان کافی از روند جراحی زیبایی بینی را به بیمار خود بدهد، این بیمار باید به دنبال جراح دیگری باشد.

تجربه و تخصص جراح زیبایی

جراح زیبایی بینی

وقتی صحبت از انجام هرگونه فرایند پزشکی باشد، تجربه و تخصص اهمیت بالایی پیدا می کند. قطعاً به دنبال پزشکی نخواهید بود که تنها یک سال از شروع کارش می‌گذرد و همچنین منطقی نیست که برای جراحی زیبایی بینی به دنبال جراحی باشید که تخصصش افزایش حجم سینه است. دلیل دیگری برای اهمیت تجربه و تخصص نیاز دارید؟ جراحی زیبایی یک فرایند نسبتاً خطرناک است. هر چه تخصص و تجربه جراح بالاتر باشد، بهتر قادر خواهد بود تا از بروز مشکلات جلوگیری کرده و تاثیر مشکلاتی که ممکن است رخ دهد را حداقل کند.

ارجاع

اگر می خواهید همه گام های بالا را نادیده بگیرید و به دنبال راه ساده تری هستید، تنها می توانید از متخصص مراقبت های پزشکی خود بخواهید تا پیشنهادش را در میان جراحان زیبایی به شما ارائه کند. پزشکتان، کارشناسان و افراد حرفه ای قابل اعتماد و مشهور در این حوزه را می شناسد. همچنین می توانید از اعضای خانواده یا دوستان تان نیز مشورت بخواهید؛ شاید بعضی از آشنایانتان افرادی را بشناسند که به تازگی عمل جراحی زیبایی بینی داشته‌اند. اگر نتیجه کارشان را دوست داشتید، می‌توانید از او نشانی این جراح را بگیرید.

مطب

خود مطب جراح زیبایی بینی، باید کارمندان خونگرم و حرفه ای داشته باشند که با احترام و مهربانی با بیماران برخورد کنند. همچنین محیط مطب باید به گونه‌ای باشد که به بیماران احساس آرامش بدهد. جراحی را انتخاب کنید که در مراکز معتبر، بیماران را تحت درمان قرار می‌دهد. بعلاوه حتما مطمئن شوید که تجهیزات باکیفیت برای مراقبتهای بعد از درمان به سادگی در مطب پزشک در دسترس باشد.

ممنون که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید امیدواریم براتون مفید واقع شده باشد.


بیشتر بخوانید:

آرایش چشم ساده برای چشم های ریز و درشت