فال روزانه چهارشنبه 19 تیر

فال روزانه یکشنبه ۳۰ تیر

دوست عزیزی که ۳۰ تیر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

فال روزانه یکشنبه ۳۰ تیر:امسال سالی ست که به کمک دیگران می توانید گره های بزرگ زندگی تان را باز کنید. به جای این که برای تک تک لحظات خود برنامه ریزی کنید، کمی به زمان اجازه دهید تا سرنوشت شما را به هر کجا که دوست دارد ببرد. آنوقت می بینید که چقدر لحظات هیجان انگیزتری را تجربه خواهید کرد. گاهی باید حصارهایی که برای خود کشیده اید را بشکنید تا راه برای اتفاقات خوب در زندگی تان باز شود. تنوع و تجربه چیزهای جدید می تواند شما را قوی و پخته تر از قبل سازد. به فکر تغییر بزرگی در زندگی تان هستید، برای گرفتن تصمیمات بزرگ ماه شهریور زمان مناسبی ست. خودتان را برای سالی پر از ناشناخته ها آماده کنید و از تک تک لحظات آن لذت ببرید.


فال روزانه متولدین فروردین

شاید بهتر باشد که در ارتباط با دیگران سیاست دیگری پیش بگیرید. سعی کنید انعطاف پذیرتر باشید. اگر متناسب با شرایط که در آن قرار می گیرید عکس العمل نشان دهید، جواب بهتری خواهید گرفت تا این که یک رفتار را در هر موقعیتی به کار برید. امروز نسبت به آنچه به زبان می آورید محتاط تر باشید. ذهن شما درگیر و خلاق است به همین دلیل دوست دارید که ایده های ناب خود را با دیگران نیز در میان بگذارید. فقط مراقب افراد سودجو باشید، زیرا ممکن است که از روراستی شما سو استفاده کنند.

فال روزانه یکشنبه ۳۰ تیر


فال روزانه متولدین اردیبهشت

این روزها که رقابت های سنگینی میان شما و اطرافیان تان برقرار است، اجازه ندهید که ترس و محافظه کاری، مانع شما شود. حتی اگر قدمی که امروز بر می دارید بزرگ نیست و آنچنان به چشم نمی آید، ناامید نشوید زیرا هر چه بیشتر پیش روید، موفقیت های بیشتری را تجربه خواهید کرد. اگر سعی کنید انرژی و افکار خود را متمرکز کنید، کلید موفقیت در دستان تان خواهد بود. برای نزدیک شدن به شخصی که دوستش دارید، سعی کنید رمانتیک تر برخورد کنید. اگر احساسات تان را به زبان آورید، همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت.


فال روزانه متولدین خرداد

این روزها خیلی از بدن تان کار می کشید. اما امروز زمان خوبی برای ایستادن و تمرکز کردن است. برای بدن تان احترام قائل شوید و با او آنطور که شایسته آن است برخورد کنید. شما از وضعیت کنونی خود رضایت کامل را ندارید. اگر می خواهید دیگران را تحت تاثیر قرار دهید، به جای ظاهر، درون خود را خواستنی و جذاب تر کنید. به زودی تغییراتی در روابط شما به وجود می آید که از هر نظر پیشرفت را در زندگیتان احساس خواهید کرد.

فال روزانه یکشنبه ۳۰ تیر


فال روزانه متولدین تیر

می خواهید میان منطق و احساس یکی را انتخاب کنید اما این دو در همکاری با هم می توانند به شما در برداشتن قدم های بزرگ یاری رسانند. بهتر است با افرادی که از نظر فکری به شما نزدیک هستند، بیشتر در ارتباط باشید. ارتباطات راز موفقیت شما در چنین روزی است. شما شایسته آنید که خودتان را بیشتر بشناسید و این تنها از طریق بیان احساسات و افکارتان با دیگران ممکن می شود. پس از این کار خواهید دید که چقدر بیشتر احساس راحتی و رضایت خواهید کرد.


فال روزانه متولدین مرداد

اطرافیان تان شما را در منگنه گذاشته اند اما شما دوست ندارید حقایق را به همین زودی آشکار کنید. کمی صبر لازم است تا به شرایط دلخواهتان برسید. شما قدرت درک بالایی دارید، شاید تا به حال خودتان هم به این موضوع دقت نکرده باشید اما با کمی تمرکز بر آن خواهید فهمید که فواید زیادی برایتان خواهند داشت. پس ایده های کوچکی که به ذهنتان خطور می کند را نادیده نگیرید. سفری در پیش دارید که تغییرات بزرگی را در زندگیتان ایجاد خواهد کرد. هر چه زودتر برای آن برنامه ریزی کنید.

فال روزانه یکشنبه ۳۰ تیر


فال روزانه متولدین شهریور

از چه می ترسید؟ شما آنقدر قدرت دارید که می توانید هر آنچه بخواهید را به دست آورید. پس نگذارید ترس های کوچک و حس پشیمانی بر شما غلبه کند و مانع از پیشرفتتان شود. راهی که در مقابل تان قرار گرفته، بر خلاف آنچه از بیرون به چشم می آید، روشن و واضح است. اگر بر اهداف تان اصرار ورزید و مرد عمل باشید و افکار کم اهمیتی که در حال حاضر ذهن تان را درگیری کرده را دور بریزید، صاحب بهشتی خواهید شد که تنها در رویاهایتان می دیدید.


فال روزانه متولدین مهر

در گذشته اشتباهاتی در زندگی تان کرده اید که مدام حسرت اش را می خورید اما اصلا نگران نباشید زیرا راههای زیادی در پیش است و شما می توانید در طول این مسیر اشتباهات خود را جبران کنید. به جای احساس پشیمانی سعی کنید از تجربیات تلخ گذشته خود برای ساختن آینده ای بهتر استفاده کنید. حتی اگر آینده شرایط متفاوتی با آنچه شما فکرش را می کردید، پیش رویتان قرار داد، به جای پشیمانی و عقب کشیدن، خودتان را با آن وفق دهید. انعطاف پذیری نیز یکی دیگر از رازهای موفقیت شماست.


فال روزانه متولدین آبان

نگذارید نگرانی های کوچک انرژی و ذهن شما را تحت تاثیر خود قرار دهد. آنچه شما باید در چنین روزی روی آن تمرکز کنید، روابط عاطفی تان است. کلامی که امروز به زبان می آورید بر دل ها خواهد نشست و دیگران را محسور خواهد کرد، پس اگر می خواهید فردی را تحت قرار دهید، امروز بهترین فرصت است. صداقت را نیز از یاد نبرید. در دوراهی های زندگی تان از دیگران به خصوص خانواده تان کمک بگیرید و تا تنهایی در دام مشکلات گیر نیافتید.


فال روزانه متولدین آذر

ندای درونی تان برخلاف راهی که در پیش گرفته اید را به شما گوشزد می کند اما بهتر است آن را نادیده نگیرید و کمی استراحت کنید. امروز به جای انجام کارهای جدی و مهم و بیرون رفتن از خانه، به کارهای خانه رسیدگی کنید و وقتتان را در کنار دیگر اعضای خانواده بگذرانید. در خانه ممکن است صحبت هایی بشنوید که از آن بی خبرید، ساده از آنها نگذرید زیرا موضوع مهمی در میان است. میهمانی در پیش دارید که فرصت خوبی برای برقراری روابط جدید می باشد.

فال روزانه یکشنبه ۳۰ تیر


فال روزانه متولدین دی

مدتی ست تغییری در زندگیتان ایجاد نشده، برای تجربه چیزهای جدید از قدرت درونی تان کمک بگیرید و ببینید که چه چیزهای جدید و هیجان انگیزی را کشف خواهید کرد. شما انرژی درونی بالایی دارید که همیشه خودشان را نشان نمی دهند، پس حال که فرصت باقی است از آن استفاده کنید. شجاعت و ریسک پذیری کلید موفقیت شما در چنین روزی است. نسبت به آنچه دوست ندارید خیلی سخت گیر نباشید، گاهی تجربه های جدید زندگی تان را به سمتی که خود می خواهید، پیش خواهند برد.


فال روزانه متولدین بهمن

امروز زمان خوبی برای استراحت نیست پس به جای آن تمام تمرکز تان را بر کارهای مهم تری که می خواهید انجام دهید، بگذارید. به نشانه های اطراف تان خوب گوش دهید زیرا حاوی پیامی هستند که می توانند به شما در گذراندن مسیر کمک کنند. در این روزها بیشتر به سلامت جسمانی تان اهمیت دهید. دوستی امروز سراغ تان را می گیرد، بهتر است که شما نیز نشان دهید که به او تمایل دارید. اتفاقات خوبی در مسیر رابطه عاطفی تان در حال رخ دادن است، منتظر سورپرایزی باشید.


فال روزانه متولدین اسفند

نشستن بس است. موضوعی ذهن شما را درگیر کرده، زمان آن است فکرهایتان را متمرکز و به آنها جامع عمل بپوشانید. شاید به خودتان مطمئن باشید و فکر کنید که تمام پاسخ ها را می دانید اما بد نیست از دیگران نیز کمک بگیرید. با مشاهده زاویه دیدهای مختلف می توانید کنترل بیشتری روی موضوع داشته باشید. عشق در زندگی شما کمرنگ شده، بهتر است که هیجانی به آن دهید. تجربه های چیزهای جدید می تواند تغییرات بزرگی در زندگیتان ایجاد کند.

فال روزانه یکشنبه ۳۰ تیر