فال روزانه دوشنبه ۷ مرداد

فال روزانه سه شنبه ۸ مرداد

فال روزانه سه شنبه ۸ مرداد :دوست عزیزی که ۸ مرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! میل شدیدی که در وجود خود نسبت به دست یافتن به دانش و آگاهی احساس می کنید در تمام طول سال راهنمای شما خواهد و مسیر موفقیت را به شما نشان خواهد داد و همچنین به شما کمک خواهد کرد تا هدفی را به دست بیاورید که شاید پیش از این به نظرتان دست نیافتنی و غیر ممکن بوده است. اراده و پشتکار بی نظیری که در محل کار از خودتان نشان می دهید شما را در مرکز توجه قرار خواهد داد و زمینه را برای به دست آوردن ترفیع رتبه و افزایش درآمدتان فراهم خواهد نمود. در سالی که پیش رو دارید پس از مدت ها تلاش و پشت سر گذاشتن چالش های بی شمار در رابطه عاطفی خود بالاخره به پیروزی دست پیدا خواهید کرد. اید به خاطر طرز فکر متفاوتی که دارید بین شما و سایر اعضای خانواده تان تنش هایی ایجاد شود، اما دیر یا زود موفق خواهید شد این مشکلات را حل کنید. فقط حواستان باشد که دچار تعصب و غیرت کورکورانه نشوید. برای بیشتر مجردها یک زندگی زناشویی همراه با خوشحالی در سالی که پیش رو داریم پیش بینی می شود. کم کم و به آرامی درهای جدیدی به رویتان باز خواهند شد.


فال روزانه متولدین فروردین

امروز دیگران به خاطر عشق و محبتی که به آنها نثار می کنید از شما بسیار ممنون و متشکر خواهند بود، پس تا می توانید به آنها محبت کنید و در آغوششان بگیرید. هیچکس هرگز خوبی و محبت را فراموش نمی کند و این کارهایتان جای دوری نمی روند. امروز روز خنده، مهربانی و شادمانی است، شما هم نقش خودتان را در آن ایفا کنید. شما امروز حاضرید هر کاری بکنید تا از کارهای روتین روزمره نجات پیدا کنید، اما باید مواظب باشید که برای این رهایی بهای سنگینی را پرداخت نکنید و پشیمان نشوید. گاهی بعضی چیزها در عالم رویا خیلی زیباتر از واقعیت به نظر می رسند و بهتر است در همان حد باقی بمانند.


فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز کارهایتان به خوبی پیش می روند و می توانید از تمام لحظات روزتان بیشترین لذت ممکن را ببرید، از شانسی که به شما روی آورده بیشترین بهره ی ممکن را ببرید و از چیزی هم خجالت نکشید، از این فرصت استفاده کنید و بدرخشید. در پشت اعتماد به نفس شما قدرت فوق العاده ای نهفته است، پس این حالت خود را تحت هر شرایطی حفظ کنید و لبخند زدن را هم فراموش نکنید. اعتمادی که به نزدیکانتان دارید ممکن است دچار تزلزل شود و تا نیمه های مرداد این شک و تردید نسبت به روابط نزدیکتان بیشتر نیز خواهد شد. گاهی بد نیست روابط خود را مورد سوال قرار دهید، اما آنها را قربانی بی اعتمادی خود نکنید.

فال روزانه سه شنبه ۸ مرداد


فال روزانه متولدین خرداد

امروز ممکن است با یک نفر آشنا شوید که از همان اول ندای درونتان شما را تشویق می کند که دو پای دیگر هم قرض کرده و پا به فرار بگذارید، اما چیزی در وجود این غریبه شما را به خود جذب می کند و دلتان می خواهد او را بیشتر بشناسید، پس تسلیم ترس درونی خود نشوید. سعی کنید امروز زیاد حالت جدی به خودتان نگیرید. اگر توانستید کمی زودتر به خانه بروید، دوستانتان را هم دور هم جمع کنید و با هم بازی کنید و حرف بزنید و بخندید. چه اشکالی دارد اگر تازه اول هفته باشد؟ امشب برای بازی و تفریح فوق العاده است. برای پذیرایی هم به خودتان زیاد سخت نگیرید و آن را به ساده ترین شکل ممکن برگزار کنید.


فال روزانه متولدین تیر

امروز شما به خاطر شخصیت آرام و سازگاری که دارید می توانید به شدت روی دیگران تاثیرگذار باشید. جذابیت شما می تواند شما را به هر جایی که دلتان بخواهد برساند، پس از آن به درستی استفاده کنید. به جنبه ی مثبت هر چیزی بیندیشید و نیمه ی پر لیوان را نگاه کنید. لبخند بزنید و خوشحالی را به خودتان و اطرافیانتان هدیه بدهید. اگر فشار کار اذیتتان می کند برای آرامش اعصابتان به نظافت بپردازید. میزتان را در محل کار مرتب کنید و یا خانه را تمیز کنید. هیچ گاه پایان یک عشق پایان یک زندگی نیست، شاید درد و ناراحتی برایتان به همراه داشته باشد، ولی بعد از این که این دوره را پشت سر بگذارید همه چیز از نو آغاز خواهد شد.

فال روزانه سه شنبه ۸ مرداد


فال روزانه متولدین مرداد

با وجود این که ممکن است در حال حاضر با موانع پیش بینی نشده ای مواجه شده باشید، اما شما از آن آدم هایی نیستید که زود از میدان به در می شوند. فاصله ی بین دنیای فعلی شما و دنیای فعلی رویاهایتان دارد بیشتر و بیشتر می شود و همین باعث شده است که از لحاظ عاطفی خیلی حساس شوید. شما این را می دانید که راهی پیش رو دارید که چندان آسان نیست و در اعماق قلبتان آرزو می کنید که ای کاش راهی که در پیش گرفته اید منجر به شکست نشود. با این حال خوشبختانه اراده و پشتکار شما باعث می شود که خیلی زود سر پا بایستید. یادتان باشد که شکست همیشه فرصتی است تا راه رسیدن به پیروزی را با آگاهی بیشتری در پیش بگیرید.


فال روزانه متولدین شهریور

امروز شما با وجود خبرهای نه چندان خوشایندی که به گوشتان می رسند سعی دارید نگرش مثبت خودتان را حفظ کنید، اما تلاش هایتان برای مخفی نگه داشتن تعجب و ناراحتی تان فقط اوضاع را بدتر خواهند کرد. سعی کنید کارها و وظایفتان را طوری تقسیم و اولویت بندی کنید که کمترین فشار به شما وارد شود، مسائل شخصی را هم برای آخر هفته ها بگذارید. شاید اعتماد به نفستان به اندازه همیشه نباشد، ولی این مسئله توانایی شما را از بین نمی برد و تنها باعث می شود احتیاط بیشتری به خرج دهید. اگر حوصله ندارید و دلتان می خواهد با خودتان خلوت کنید این موضوع را به عشقتان بگویید، بالاخره هر کسی در هر رابطه ای گاهی حق تنها ماندن را دارد.

فال روزانه سه شنبه ۸ مرداد


فال روزانه متولدین مهر

امروز شما به طور غیر منتظره ای جذب همان افرادی شده اید که شاید تا چند هفته ی پیش به نظرتان خیلی غیر عادی و غیر موجه می آمده اند. علایق شخصی شما آنقدرها که فکر می کنید هم تغییر نکرده اند، فقط نگرشتان تغییر کرده و می توانید از چارچوب های محدودی که برای روابط خود تعیین کرده بودید فراتر بروید. البته این شور و اشتیاق به احتمال زیاد زودگذر است و وقتی تازگی خود را از دست بدهد احساس آشنای نارضایتی به سراغتان خواهد آمد. مثبت نگری این چند وقت اخیرتان امروز با برخوردن به یک مانع در مسیرتان به چالش کشیده شود، اگر تسلیم نشوید ولی در عین حال واقع گرا باشید خواهید دید که همه چیز روبراه خواهد شد.


فال روزانه متولدین آبان

امروز اطرافیانتان ممکن است برداشت اشتباهی راجع به شما و کارهایتان داشته باشند. بر خلاف تصور آنها احساسات شما به هیچ عنوان سطحی نیستند و فقط به فر تفریح و خوشگذرانی نیستید و نگرشی خیلی عمیق تر نسبت به زندگی دارید. امروز احساسات شما پستی و بلندی های زیادی را تجربه خواهند کرد. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که به تنهایی بنشینید و احساسات خود را بنویسید. نوشتن یک نامه، ترانه و یا خاطره نویسی نیز به شما کمک خواهند کرد. خواهید دید که اوضاع به آن پیچیدگی که فکر می کنید هم نیست. اگر فکر می کنید صحبت کردن با عشقتان باعث آرامشتان می شود حتما این کار را انجام دهید.

فال روزانه سه شنبه ۸ مرداد


فال روزانه متولدین آذر

شما حال و هوای عاشق شدن دارید، اما فرصتی فوق العاده برای آغاز رابطه ای هیجان انگیز را به راحتی از دست خواهید داد. از دنیای مجازی بیرون بیایید و به جای شبکه های اجتماعی در دنیای واقعی به دنبال نیمه ی گمشده ی خود بگردید. با دیدن تفاوت های ظاهری که بین شما و اطرافیانتان وجود دارد به سادگی از میدان به در نشوید. اگر به طرف مقابلتان یک شانس دیگر بدهید خواهید دید که نقاط مشترک بسیاری که می توانید پیدا کنید خیلی بیشتر از حد انتظارتان هستند. یکی از دوستان یا نزدیکانتان ناگهان احساسات خود را به تندترین شکل ممکن بیان کرده و شما را تا حدی از خود ناراحت می کند که دلتان می خواهد خودتان را کنار کشیده و در لاک تنهایی خود فرو بروید.


فال روزانه متولدین دی

امروز شما بین تمایل همیشگی خود به حفظ ثبات و آرامش و میل زودگذرتان به داشتن تجربه ای هیجان انگیز ولی به یاد ماندنی دچار تردید و دودلی شده اید. به طور عادی این دو نمی توانند به صورت همزمان اتفاق بیفتند و وجود یکی دیگری را از بین می برد. اما شما امروز این فرصت را خواهید داشت که بین این دو تعادل ایجاد کنید. کافیست زاویه ی دیدتان را گسترش داده و همه چیز را تحت نظر داشته باشید. احساس می کنید همچون یک یویو در دست یک نفر دیگر بالا و پایین می روید. قربانی دیگران نباشید و از حق خودتان دفاع کنید، حتی اگر آنها از دست شما ناراحت شوند. فقط تا جایی که می توانید حرف هایتان را با دقت انتخاب کنید.


فال روزانه متولدین بهمن

امروز لجبازی های دیگران برایتان واقعا آزار دهنده است و ممکن است حتی جلوی پیشرفتتان را بگیرد. شاید بد نباشد اگر بعضی از نگرش هایتان که نقشی بازدارنده در زندگی تان ایفا می کنند را کنار بگذارید. قدرت زیادی پشت احساسات شما نهفته است و شما نیاز دارید که آنها را بیان کنید. خیلی راحت خودتان را در مرکز توجه قرار داده و حرف هایتان را بزنید، نگران این هم نباشید که شاید دیگران با نظرات شما مخالف باشند. برای این که نتیجه کارهایی که اکنون می کنید را ببینید باید حداقل تا آخر هفته صبر کنید. به نظر می رسد حق انتخاب گسترده ای که در اختیار مجردها قرار دارد آنها را در تصمیم گیری دچار سردرگمی کرده است. به ندای قلبتان گوش کنید.


فال روزانه متولدین اسفند

امروز رکود و سکون به پایان رسیده است و شما آماده اید تا با غرور و افتخار از گوشه ی خانه بیرون بیایید و توانایی هایتان را در اختیار دنیای اطرافتان قرار دهید. دلتان می خواست که می توانستید کارهایتان را به همان روش همیشگی تان انجام دهید، اما ممکن است چنین چیزی به خاطر اختلاف نظرهایی که وجود دارند، تاثیرات منفی روی روابط شما و اطرافیانتان بگذارد. با وجود این که احساسات در روابط نقشی کلیدی ایفا می کنند، اما در عین حال ابهامات و پیچیدگی هایی را هم به وجود می آورند. ساختن دیوارهای دفاعی به دور خودتان اصلا راه حل خوبی نخواهد بود، زیرا این دیوار علاوه بر مشکلات، راه عشق و علاقه را نیز خواهد بست.

فال روزانه سه شنبه ۸ مرداد