رایگان شدن بازی های پلی استیشن پلاس + سونی رایگان شدن برخی از گیم های پلی استیشن پلاس را تایید کرد

پلی استیشن پلاس

خوشبختانه، پس از مدت ها یک خبر از کمپانی معروف و محبوب سونی درز کرده است که داستان رایگان شدن برخی از بازی های آن را روایت میکند. همه گیمر های فری تو پلی منتطر چنین اتفاقی بودند زیرا بازی های سمت PC مرتب شروع به رایگان شدن کردند و بازی های پولی هم گه نه گاهی رایگان میشوند پس چنین تصمیمی از طرف کمپانی سونی عادی است. رایگان شدن برخی از بازی های پلی استیشن پلاس!

بازی هایی که در این ایونت رایگان میشوند: Overcoocked! All you cant eat، Hitman 2، Predator: Hunting Grounds هستند.

پلی استیشن پلاس

اگر به یاد داشته باشید برخی از بازی های پولی که داخل پلی استیشن پلاس هم نبودند به پلی استیشن پلاس برای اجرا شدن احتیاج داشتند. مثلا کالاف دیوتی مودرن وارفیر ۲۰۱۹، برای اجرا بخش های آنلاین به پلی استیشن پلاس احتیاج داشت. اما در این ایونت برای مدتی این قانون حذف میشود و شما میتوانید به راحتی بدون هیچ مشکلی بازی کنید.

توضیحات در مورد بازی های رایگان

  • هیتمن ۲ یکی از محبوب ترین بازی های طول تاریخ است. این بازی با یک مامور بسیار خلاق به نام مامور ۴۷ که به خلاق ترین قاتل دنیا معروف است روایت میشود. با یک سرچ عادی در یوتیوب، میتوانید محبوبیت آن را درک کنید. داستان این بازی شما را در نقش مامور ۴۷ قرار میدهد و شما را به سر تا سر جهان میفرستند تا اهداف مورد نظر را به قتل برسانید.
پلی استیشن پلاس
  • Predator: Hunting Ground بر اساس فیلم جذابی به نام Predator است. دیدن فیلم Predator میتواند به شما در روند گیم لی کمک کنید و این باور نکردنی و فوق العاده است. شما در نقش کاراکتر Predator بازی میکنید و شکار میکنید یا شکار میکنید که به نوبت خود میتواند فوق العاده جذاب باشد
پلی استیشن پلاس
  • Overcoocked: All you cant eat یک ریمسترد از دو بازی Overcoocked است که به فایل ها امکانات جذابی اضافه کرده است. بیشتر از آنکه فکرش را بکنید بازی ها جذاب شده اند و برای بازی کردن و استفاده از ایونت اصلا شک نکنید. البته یک بخش Co-op به بازی اضافه شده است که قابلیت کراس پلی دادن هم دارد. البته این بخش شامل چند آشپز است و شما در نقش آشپز بازی میکنید و اینگونه بخش Co-op بسیار جذاب تر میشود.

خیلی ممنون که تا پایان این مطلب همراه ما بودید، تا درودی دیگر به درود…


بیشتر بخوانید:

هر آنچه درباره بازی Call Of Duty: Vanguard می دانیم