زوزیلند-ک

بهترین فیلم های رنی زلوگر که ارزش یکبار دیدن را دارند

بهترین فیلم های رنی زلوگر که ارزش یکبار دیدن را دارند :

در این مطلب به سراغ برنده دو جایزه اسکار، یعنی رنه زلوگر رفته و طی دو بخش به معرفی ۱۰ مورد از بهترین فیلم های او می پردازیم.

رنه زلوگر یکی از چهره های شناخته شده در سینماست که علاوه بر بازیگری، صدای بسیار زیبایی دارد. وی نخستین بار در سال ۱۹۹۲ و با بازی در فیلم تلویزیونی A Taste for Killing به روی صحنه رفت و توانست طی این ۲۸ سال، افتخارات و جوایز بسیاری را از آن خود کند. دو جایزه اسکار، چهار گلدن گلوب و دو بفتا، تنها بخش کوچکی از جوایز معتبر رنه هستند. در ادامه با ۵ مورد از بهترین فیلم های این هنرپیشه محبوب آشنا می شوید که واقعا ارزش دیدن دارند.  

ما در پست های خود از هر دو تلفظ نام این بازیگر نوشته ایم ، رنی زلوگر و رنه زلوگر به خاطر اینکه مردم با هر دو تلفظ نام این بازیگر را مینویسند.

بهترین فیلم های رنی زلوگر :

Jerry Maguire

بهترین فیلم های رنی زلوگر
دوروتی بوید
  • تاریخ اکران: 1996
  • امتیاز IMDB: 7.3

جری مک گوایر (تام کروز) یک مدیر برنامه ورزشی است که به دلیل افشای مسائل غیر قانونی در حرفه خود اخراج می شود. او برای راه اندازی تجارت و بازگشایی آژانس اختصاصی خود به سرمایه گذار نیاز دارد اما تنها کسی که به یاری او می آید یک مادر مجرد به نام دوروتی بوید (رنه زلوگر) است. کم کم سر و کله نخستین مشتری که یک بازیکن فوتبال است پیدا شده و کسب و کار آن ها رونق می گیرد؛ تا اینکه جری و دوروتی شیفته و دلباخته یکدیگر می شوند.

The Whole Wide World

بهترین فیلم های رنی زلوگر
نوالین پرایس
  • تاریخ اکران: 1996
  • امتیاز IMDB: 7.0

این فیلم بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده و در اوایل ده۰ ۳۰ در تگزاس رخ می دهد. رابرت ای. هاوارد (وینسنت دن آفریو) یک نویسنده ماهر است که با نوالین پرایس (رنه زلوگر)، معلم پرشور یک مدرسه کوچک آشنا می شود. نوالیس که خود در رویای نویسندگی به سر می برد، به شدت جذب رابرت شده و در دام عشق او گرفتار می آید. او پس از مدتی در می یابد که رابرت بیش از حد سرگرم مسائل کاری و خانوادگی است و باید جای دیگری به دنبال عشق بگردد.

مطلب جالب دیگری بخوانید :

تحلیل بررسی فیلم سینمایی جوکر۲۰۱۹

One True Thing

بهترین فیلم های رنی زلوگر
الن
  • تاریخ اکران: 1998
  • امتیاز IMDB: 7.0

داستان One True Thing پیرامون خانواده گولدن می گردد. کیت (مریل استریپ) مادر خانواده بوده که به بیماری سرطان مبتلا شده است. همسر وی (ویلیام هرت) از دخترشان یعنی الن (رنه زلوگر) درخواست می کند که به خاطر مادرش هم که شده به زادگاهش بازگردد. الن همیشه پدرش را الگوی زندگی قرار داده اما پس از ملاقات دوباره با کیت و دانستن مشکلات او در زندگی، متوجه می شود که مادرش خصوصیات برجسته تری دارد و چالش های بیشتری را از سر گذرانده است.

Bridget Jones’s Diary

بریجیت
  • تاریخ اکران: 2001
  • امتیاز IMDB: 6.7

قسمت اول سری Bridget Jones توانست نخستین نامزدی اسکار را برای رنه زلوگر به ارمغان بیاورد. وی این بار در نقش یک دختر صاف و ساده مجرد به نام بریجیت به روی صحنه می رود. بریجیت بر حسب عادت، تمام رویاها و اتفاقات خوشایندی که تمایل دارد در زندگی واقعی اتفاق بیافتند را در دفترچه خاطرات خود به رشته تحریر در می آورد. همه چیز خوب یا بد پیش می رود تا اینکه دو مرد به صورت همزمان، علاقه خود را به بریجیت ابراز می کنند.

Chicago

راکسی
  • تاریخ اکران: 2002
  • امتیاز IMDB: 7.1

شیکاگو یک فیلم موزیکال بوده که بر اساس یک تئاتر مشهور به همین نام ساخته شده است. ولما (کاترین زیتا جونز) و راکسی (رنه زلوگر) هر دو مرتکب قتل شده اند و حال باید برای به دست آوردن اقبال عمومی، نظر یک وکیل ماهر اما هوس ران (ریچارد گیر) را به خود جلب کنند. رنه در این فیلم علاوه بر بازیگری، هنر آوازخوانی خود را نیز به نمایش کشید و توانست برای دومین بار، برنده جایزه گلدن گلوب شود اما اسکار را به نیکول کیدمن واگذار کرد.