زوزیلند-بازیگران مرد خارجی

بهترین فیلم های بن افلک که به هیچ عنوان نباید از دست بدهید

بهترین فیلم های بن افلک که به هیچ عنوان نباید از دست بدهید

 در این مطلب به سراغ بن افلک ، چهره سرشناس سینمای هالیوود رفته و طی دو بخش، ۱۰ مورد از بهترین آثار او در مقام بازیگر را به شما معرفی می کنیم.

بن افلک هنرپیشه، کارگردان، فیلم نامه نویس و تهیه کننده مشهور آمریکایی بوده که فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۹۹۲ و در بازی در فیلم School Ties آغاز کرده است. وی طی این ۲۸ سال توانسته تا ۷۳ جایزه مختلف از جمله دو اسکار، دو گلدن گلوب و دو بفتا را به خود اختصاص دهد. با اینکه اغلب افتخارات بن مربوط به زمینه هایی غیر از بازیگری هستند، اما نمی توان درخشش او در برخی فیلم ها را نادیده گرفت. ما در اینجا قصد داریم تا ۱۰ مورد از بهترین کارهای بن افلک در مقام بازیگر را به شما معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.

Good Will Hunting

بهترین فیلم های بن افلک
چاکی
بهترین فیلم های بن افلک

تاریخ اکران: 1997

امتیاز IMDB: 8.3

ویل هانتینگ (مت دیمون) یک نابغه ریاضی است که از پس سخت ترین مسائل محاسباتی بر می آید. اما هنگامی که پای مسائل احساسی و عواطف در میان باشد، ویل دچار سردرگمی و اضطراب می شود. شان مگوایر (رابین ویلیامز) دکتر روان شناسی است که سعی دارد به او کمک کند. بن افلک این بار در نقش چاکی، صمیمی ترین دوست ویل به روی صحنه می رود. ناگفته نماند که وظیفه نوشتن فیلم نامه Good Will Hunting نیز بر عهده افلک و دیمون بوده و جایزه اسکار را برای آنان به ارمغان آورده است.

Armageddon

بهترین فیلم های بن افلک
فراست
  • تاریخ اکران: 1998
  • امتیاز IMDB: 6.7

یک سیارک غول پیکر در حال برخورد به زمین بوده و حیات بشر با خطر جدی مواجه است.

عده ای از دانشمندان ناسا به این نتیجه می رسند که بهترین راه برای جلوگیری از این فاجعه، گود کردن سطح این سیارک و جاسازی بمب اتم در داخل آن است. به همین خاطر از جمعی از کارگران دکل حفاری به ویژه هری استمپر (بروس ویلیس) تقاضا می کنند تا برای این کار راهی فضا شوند. ای. جی. فراست (بن افلک) نیز جزو افرادی است که استمپر را در این سفر همراهی می کند.

Boiler Room

جیم یانگ
  • تاریخ اکران: 2000
  • امتیاز IMDB: 7.0

داستان از آنجا شروع می شود که یک دانشجوی کالج به نام ست دیویس (جوانی ریبیسی) درس و تحصیل را رها کرده تا به دنبال ثروت برود. پدر ست یک قاضی سرشناس و آبرومند است که که چندان از تصمیم او خوشحال نیست. ست برای کسب احترام و تایید پدرش به یک موسسه معاملات سهام پیوسته و اتفاقا پول خوبی هم به جیب می زند. اما کار او آنطور که به نظر می رسد قانونی نیست. افلک این بار در نقش جیم یانگ، یکی از بنیان گذاران موسسه ظاهر شده که با سخنرانی های جسورانه و الهام بخش، افراد جوان را به سمت شرکت می کشد.

State of Play

استفان کالینز
  • تاریخ اکران: 2009
  • امتیاز IMDB: 7.1

استفان کالینز (بن افلک) یکی از چهره های محبوب مردمی در بین اعضای کنگره است که بخت خوبی برای انتخابات ریاست جمهوری آینده دارد. اما همه چیز با قتل دستیار و معشوقه او به هم می ریزد. حال یکی از دوستان قدیمی کالینز به نام کال مک آفری(راسل کرو) که در واقع یک روزنامه نگار است به کمک وی آمده و سعی می کند پرده از راز قتل دخترک بر دارد. او حین تحقیقاتش به افراد سیاسی مهمی برخورده و همین اوضاع پرونده را وخیم تر می کند.

The Town

داگ مک ری
  • تاریخ اکران: 2010
  • امتیاز IMDB: 7.5

به دومین تجربه سینمایی بن افلک در سمت کارگردان می رسیم.

بن در فیلم خودش نقش یک سارق حرفه ای بانک به نام داگ مک ری را دارد که با دوستش جیمز (جرمی رنر) و چند نفر دیگر تشکیل یک باند مسلح را می دهند. داگ حین برنامه ریزی برای سرقت جدیدشان، با مدیر یکی از بانک هایی که قبلا از آن دزدی کرده اند طرح دوستی ریخته و کم کم شیفته و دلباخته می شود. اما این کار به مذاق سایر اعضای گروه خوش نمی آید.  


در ادامه بخوانید :

سیلوستر استالونه