بازی Call of Duty: Vanguard رسما معرفی شد

ونگارد

چندی پیش شرکت Activision سرمایه گذار و سفارش دهنده سری بازی Call of Duty نسخه بعدی این سری را با نام Call of Duty: Vanguard ونگارد رسما در صفحه اینستاگرامی Call of Duty معرفی کرد.

کالاف دیوتی ونگارد با یک تریلر خبر از سه بخش زامبی، مولتی پلیر، و داستانی یا کمپین را داد. این بازی توسط سه شرکت Raven، Treyarch و اسلج همر گیمز ساخته شده است، انتشار و سفارش آن نیز بر عهده اکتیویژن است.

بازی کالاف دیوتی ونگارد با Movement های بازی Call of Duty MW19 و موتور بازی سازی IW که سفارشی سازی شده برای کالاف دیوتی ها هستند ساخته میشود. گفته میشود گرافیک این بازی از دقت ویژه ای برخوردار است و مپ ها بسیار با جزئیات و کامل سفارشی سازی و طراحی شده اند.

ونگارد

بخش داستانی بازی

بخش داستانی بازی ادامه داستان بازی WW-II هست و به طور کلی مربوط به جنگ جهانی اول و دوم است. محیط داستانی بازی با دقت بسیار زیادی طراحی شده است و داستان بازی هم بخش هایی بر اساس واقعیت را در خود روایت میکند.

طبق ادعای Activision روایت داستان بازی به شدت جذاب و چشم گیر است و حتما بخش مرحله ای یا داستانی بازی بسیار برای بازیکنان جذاب خواهد بود.

سخت افزار مورد نیاز، قیمت خرید بازی

سخت افزار مورد نیاز بازی همان سخت افزاری است که برای کالاف دیوتی وارزون در نظر گرفته شده است.

حداقل سیستم مورد نیاز برای کالاف دیوتی وارزون و ونگارد:

  • پردازنده: intel core i3-4340/amd fx-6300
  • رم: ۸ گیابایت
  • حافطه: ۱۰-۲۰ gb Storage
  • ویندوز: ویندوز ۱۰
  • دایرکت اکس: ورژن ۱۲
  • رزولیشن: ۷۲۰p

اما قیمت بازی به یورو قیمت حدودی یک ملیون و نیم تومانی دارد که اگر با اکانت ریجن روسیه در بتل نت خریداری کنید، قیمت آن به حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان کاهش پیدا میکند و از آنجایی که برای اجرا باید آنلاین باشید و به اینترنت متصل باشید، قابلیت کرک شدن ندارد و برای بازی کردن باید حتما این قیمت را پرداخت کرد. البته مطمئنا بازی در طی سال ایونت هایی را به بتل نت میفرستد که بازی را برای مدتی که دانلود کنند رایگان میکند.

خیلی ممنون که تا پایان این مطلب همراهمان بودید، تا درودی دیگر به درود


بیشتر بخوانید:

طرز تهیه مرغ ایتالیایی خوشمزه