هر آنچه درباره بازی Call Of Duty: Vanguard می دانیم

می دانیم

تمام ما طرفداران پر و پا قرص صنعت گیمینگ ، بعد از سال ها دنبال کردن این صنعت جذاب می دانیم که سال جدید ، یعنی یک بازی جدید از فرنچایز بسیار محبوب Call of Duty و یا ندای وظیفه . به رسم هر ساله ، Activison یعنی ناشر فرنچایز Call Of Duty، تا الان بطور رسمی اطلاعات زیادی را در مورد بازی منتشر نکرده است . با این وجود ، مثل هر بازی مورد انتظار دیگری شایعاتی در گوشه و کنار اینترنت ، در مورد نسخه جدید ندای وظیفه ، Call Of Duty: Vanguard منتشر می شوند . در ادامه در این پست قصد داریم تمام اطلاعاتی که تا این لحظه از نسخه جدید Call Of Duty : Vanguard در دست داریم را بررسی می کنیم تا به یک دید کلی از بازی کال آو دیوتی ونگارد برسیم . با ما همراه باشیم.

در ادامه جزئیات بیشتری از بازی Call of Duty: Vanguard را با شما عزیزان به اشتراک می گذاریم.

همه چیز درباره بازی کالاف دیوتی: ونگارد

عنوان نسخه جدید بازی Call Of Duty و تریلر

چند مدت قبل بود که شایعاتی توسط VGC و Eurogamer در فضای وب پیچید که اشاره به عنوان نسخه جدید فرنچایز داشتند . طبق این شایعات ، Call Of Duty 2021 با نام Call Of Duty : Vanguard عرضه خواهد شد که اتفاقا این شایعات درست از آب در آمدند و در تیزر رسمی اکتیویژن دیدیم که عنوان بازی جدید ندای وظیفه ، Call Of Duty : Vanguard خواهد بود . اما نکته جالب در این است که این افراد چگونه توانستند نام بازی را حدس بزنند ؟ ظاهرا چند طرفدار به شدت پیگیر !! با ترجمه متن ژاپنی که در پس زمینه Key Art فصل پنجم Warzone و Black Ops Cold War به متن ” Vanguard Is Coming ” رسیده بودند .

تاریخ معرفی کامل Call Of Duty: Vanguard

چند ماه پیش ، تعداد زیادی شایعات و اطلاعات در مورد تاریخ معرفی کامل و رسمی Call Of Duty : Vanguard در فضای وب وجود داشتند ، که بیان می کردند معرفی کامل  Call Of Duty : Vanguard در ماه آگوست و درون Warzone انجام خواهد شد . اتفاقا این شایعات باز هم چند روز پیش بطور رسمی تایید شدند و معرفی کامل Call Of Duty : Vanguard در تاریخ ۱۹ و ۲۰ آگوست در آگوست انجام خواهد شد .

تاریخ انتشار بازی Call Of Duty: Vanguard

بازی در تاریخ ۱۴ آبان ۱۴۰۰، برای پلتفرم هایی که در ادامه ذکر می شوند منتشر می شود.

اگر نگاهی به تاریخ انتشار نسخه های قبلی Call Of Duty داشته باشیم ، به علاقه ناشران Call Of Duty در ماه نوامبر پی می بریم . البته نسخه های Modern Warfare و Black Ops از این قاعده پیروی نکردند و در ماه اکتبر عرضه شدند . اما در بیشتر موارد ، نسخه های جدید Call Of Duty ، در ماه نوامبر عرضه شده اند (مانند Cod : Mw2 و Cod : Infinite Warfare ) . بنابراین می توان انتظار داشت که به احتمال بسیار بالا ، Call Of Duty : Vanguard هم از این قاعده پیروی خواهد کرد . در ادامه می توانید تاریخ انتشار چند نسخه آخر کال آو دیوتی ( Call Of Duty ) را مشاهد کنید .

می دانیم

بخش داستانی بازی Call Of Duty: Vanguard

تقریبا تمام شایعات و اطلاعاتی که از بازی لو می رفت ، اشاره به این نکته داشتند که Call Of Duty: Vanguard در دوران جنگ جهانی دوم روایت می شوند . اتفاقا برای بار چندم این شایعات هم درست از آب در آمدند و چند وقت بعد دیدیم که بطور رسمی تایید شد که داستان نسخه جدید کالاف دیوتی (Call Of Duty) در دوران جنگ جهانی دوم روایت می شوند. مناطق اصلی بخش داستانی شامل : بخش های اقیانوسی ، شمال آفریفا ، منطقه شرقی و منطقه غربی هستند . با توجه به نکته بالا می توان انتظار داستانی گستره را داشت که اصلی ترین مناطق درگیر در جنگ جهانی دوم را پوشش می دهند .

می دانیم

استودیو توسعه دهنده بازی Call Of Duty: Vanguard

طبق اعلام رسمی اکتیویژن ، توسعه دهنده بازی Call Of Duty : Vanguard ، استودیو Sledgehammer Games است که پیش از این در سال ۲۰۱۷ ، وظیفه توسعه Call Of Duty : WW2 را بر عهده داشتند . همچنین با توجه به وعده های اکتیویژن ، روند توسعه کال آو دیوتی ونگارد عالی پیش می رود و بازی در پاییز سال جاری منتشر خواهد شد .

پلتفرم های مقصد Call Of Duty: Vanguard

طبق اعلام رسمی اکتیویژن ، پلتفرم های مقصد نسخه جدید فرنچایز ندای وظیفه یعنی کال آف دیوتی ونگارد شامل نسخه های نسل هشتم، یعنی: (XBOX One و PS4) و کنسول های نسل نهم ، یعنی: (XBOX Series X/S و PS5) و رایانه های شخصی خواهد شد .


بیشتر بخوانید:

ارز شیبا چیست؟ تمام آن چیزهایی که باید بدانید!