خواص سیب برای سلامتی و تندرستی انسان

خواص سیب برای سلامتی و تندرستی انسان

خواص سیب برای سلامتی و تندرستی انسان : با ما در ان مقاله از مجله پزشکی آسان طب همراه باشید تا شما را با خواص سیب در سلامتی آشنا سازیم.

مهمترین خواص سیب برای سلامتی :

یکی از خواص سیب برای سلامتی این است قلب شما را محافظت می کند.

یکی دیکر از خواص سیب برای سلامتی این است که از یبوست جلوگیری می کند.

اسهال را بند می آورد.

مراحل پیر شدن را به تعویق میاندازد.

بستری نرم برای مفاصل است.

هیج راهی آسان تر از آن نیست که دوز معینی از یک ماده خوراکی مفید را به جیرهٔ غذایی خود اضافه کنید و آن هم جویدن و گاز زدن یک سیب در حین غذاخوردن در هر وعده است. شما احتمالاً این تجربهٔ خوشحال کننده را داشته اید که به هنگام بچگی یک سیب را گاز زده باشید، هنگامی که سس سیب و خوردن آن یک غذای واقعی و مفید را برای شما فراهم میسازد، و اکنون شما آن را چه با عنوان گرافی اسمیت یا مکینتاش یا سیب سرخ بنامید، به هرحال سیب یک دوست قدیمی وزیر برای شماست.ادامه مطلب -> کلیک کنیدمسکن سردرد به صورت طبیعی و بدون استفاده از قرص

این میوه در سراسر دنیا به عمل می آید. سیب از نظر دارا بودن فیرون ویتامین ها، مواد معدنی و داشتن آنتی اکسیدان ها بسیار غنی است. این میوه از نظر نداشتن یا کم داشتن چربی، فاقد کلسترول بودن و مقدار پایین سدیم در آن مورد توجه است. به طور خلاصه خواص سیب برای سلامتی یک بخش بسیار دلخواه در سبک زندگی و تأمین سلامتی است.

خواص سیب برای درمان یبوست و بیماری های گوارشی:

لازم نیست شما از نظر مرتب بودن وعدهٔ غذایی بیش از حد لازم نگرانی نشان دهید. یک محقق بریتانیایی – دکتر دی. پی. بار کیت – بر این امر باور دارد که آسانترین راه برای جلوگیری از انواع بیماری ها به خصوص یبوست، خوردن سیب می باشد.

او مریضیها را بیشتر به علت یبوست مزمن میداند که باعث پیشرفت سریع سایر بیماریها نیز می شود. بیماریهای آپاندیسیت، هموروئید، باد فتق و حتی گشاد شدن رگها را به علت فشاری میداند که به اعضای مربوطه وارد میشود.ادامه مطلب -> کلیک کنیددرمان رماتیسم در طب سنتی با مصرف میوه ها

پوست یک سیب درست در حالت طبیعی حاوی ۴ تا ۵ گرم فیبر است. ماده ای که مانند روغن کاری در یک ماشین باعث سهولت کار روده ها میشود.
اما ذخیره کردن کالری را یک سیب نمی تواند به تمامی انجام دهد. اما سیب برای خاتمهٔ اسهال بسیار مفید است و ما این خاصیت بسیار مهم را مدیون جزئی از سیب که «پکتین» نامیده می شود، هستیم.

این کربوهیدرات تأثیر انجمادی در روده های شما دارد که به محکم بودن و استواری مادهٔ غذایی و به انتقال آن از بالا به پایین جهاز هاضمه کمک بسیار می کند. آپل سیاس سیب به راستی بهترین محصول میوهٔ سیب است که به بند آمدن اسهال می انجامد. در ضمن این ماده جدا از فیبر بالایی است که در پوست سیب وجود دارد.

اما شما به دنبال قند اضافی در سیب نیز باید باشید. بعضی نشانه ها دال بر وجود سی سیب یا آپل س مبتنی بر مبادلهٔ موادی است که شیرین کنندهٔ این میوه و باعث سلامتی بخشی غذاها به کمک این میوه است.

خواص سیب برای سلامتی و تندرستی انسان